SEO trendovi

U ovom okruženju digitalnog marketinga koji se brzo razvija, otkrio sam da je ključ uspjeha ostati informiran o promjenama koje slijede. Budući da optimizacija za tražilice (SEO) još uvijek drži titulu u podizanju online vidljivosti i pokretanju organskog prometa, uspon umjetne inteligencije (AI) postao je prekretnica u industriji.


ChatGPT je stvorio valove uzbuđenja u industriji digitalnog marketinga. Omogućuje pojednostavljenje dnevnog opterećenja marketinškog stručnjaka automatiziranjem zadataka kao što su izrada strategija marketinga sadržaja, istraživanje ključnih riječi, određivanje konkurencije za različite ključne riječi, pa čak i generiranje uvjerljivih SEO naslova. Stoga mislim da je ključno za marketinške timove da nauče i ovladaju umjetnom inteligencijom.

S druge strane, mogli bismo vidjeti i više kvalitetnije pisanog sadržaja koji se rangira. S povećanom upotrebom umjetne inteligencije, u igru je ušlo više pojedinaca koji su prije promatrali sa strane.

Upotreba generativne umjetne inteligencije za pisanje vašeg sadržaja nije preporučena praksa. Kako biste se uistinu izdvojili od konkurencije, ključno je zadržati relevantnost i pronaći ravnotežu pri korištenju AI alata. Pobrinite se da vaš sadržaj ostane laserski usredotočen na određene ključne riječi i da zadrži autoritativan ton.

Googleovo ažuriranje širokog jezgrenog algoritma iz 2023

Google je predstavio svoje temeljno ažuriranje počevši od 15. ožujka 2023., s fokusom na stvaranje sadržaja. Bit ovog ažuriranja je dati prioritet sadržaju koji je koristan, pouzdan i stvoren imajući na umu ljude, umjesto da hrani tražilice. Ažuriranje će rangirati sadržaj koji njegov algoritam prepoznaje kao visokokvalitetan.

Za trgovce je ključno da budu proaktivni u praćenju poretka svojih web stranica u pretraživanju jer ažuriranja mogu kazniti sadržaj koji se smatra nižom kvalitetom.

Pojmovi za pretraživanje umjesto ključnih riječi

Počnite ciljati specifične pojmove za pretraživanje umjesto generičkih izraza od dvije riječi. Razlog tome je taj što publika često nastoji uštedjeti vrijeme minimiziranjem potrebe za višestrukim pretraživanjem i letimičnim pregledom različitih web stranica kako bi pronašla željene informacije. Ova promjena može biti vrlo korisna budući da korisnici koji pretražuju dugačke ključne riječi mogu pokazati snažniju namjeru kupnje ili veću spremnost na poduzimanje radnji u usporedbi s onima koji pretražuju šire pojmove poput "web dizajna".

Optimiziranje glasovnog pretraživanja

Popularnost glasovnih asistenata i pametnih zvučnika naglo raste. Istraživanja pokazuju da otprilike 50% korisnika interneta svakodnevno koristi značajke glasovnog pretraživanja.

Važno je napomenuti da ljudi postavljaju pitanja i koriste prirodniji jezik kada koriste glasovno pretraživanje. Za razliku od tradicionalnih tipkanih pretraživanja, glasovni upiti često su duži i nalikuju razgovoru. Kako biste optimizirali za glasovno pretraživanje, pobrinite se da prilagodite svoj sadržaj tako da odgovara tim obrascima razgovora i pružite jasne, sažete odgovore.

Korisnici se okreću ChatGPT-u umjesto Googleu

Neki ljudi sada radije postavljaju pitanja izravno generativnim AI alatima kao što je ChatGPT, umjesto da se oslanjaju isključivo na tražilice.

Kako bismo odgovorili na ovu promjenu, predlažem da se usredotočite na stvaranje zanimljivih i interaktivnih alata kao što su kalkulatori, grafike, infografike, kvizovi i drugi oblici sadržaja koji pružaju vrijednost i potiču vašu publiku da se okrene tražilicama radi daljnjeg istraživanja. Dodatno, uključivanje društvenih dokaza kao što su recenzije korisnika, izjave i studije slučaja može pomoći u izgradnji vjerodostojnosti i povjerenja u informacije koje pruža vaša web stranica.

Googleovo ažuriranje na E-E-A-T

Google je proširio koncept E-A-T (stručnost, autoritativnost i povjerenje) (eng. expertise, authoritativeness and trust) dodavanjem dodatnog "E" za iskustvo eng. experience. Dokazivanje osobnog ili životnog iskustva postalo je sve važnije za postizanje višeg ranga u Google pretraživanju. Stranice koje su izradili pojedinci s bogatim osobnim iskustvom često su pouzdane i učinkovito ispunjavaju svoju namjenu.

Prijeđite na SEO usmjeren na pretvorbu

Primijetio sam da ključni pokazatelji izvedbe (KPI) SEO-a prolaze kroz značajnu transformaciju, a mnogi stavljaju jači fokus na metriku usmjerenu na konverziju. Ova promjena potpuno mijenja način na koji procjenjujemo vrijednost SEO-a i potiče nas da razmotrimo ne samo povećanje prometa, već i njegovo pretvaranje u opipljive rezultate.

Jedna učinkovita metoda je instaliranje kodova za praćenje konverzija na vašu web stranicu. Ovi vam kodovi omogućuju praćenje radnji i ponašanja korisnika koji dolaze na vašu stranicu putem organskog pretraživanja. Analizom ovih podataka možete procijeniti učinkovitost svojih SEO strategija u poticanju konverzija i stvaranju prihoda.

Važnost korisničkog iskustva

Kada je riječ o vašoj SEO strategiji, davanje prioriteta korisničkom iskustvu je ključno. To možete postići poduzimanjem različitih mjera, kao što je optimizacija brzine stranice vaše web stranice za poboljšanje performansi, implementacija responzivnog dizajna kako bi se osiguralo da dobro radi na različitim uređajima i, što je najvažnije, stvaranje vrhunskog sadržaja koji je i informativan i zadivljujući. Kako biste poboljšali čitljivost, koristite jasne naslove, podnaslove, grafičke oznake i dobro organizirane odlomke.

Zaključak

Kako se svijet SEO-a nastavlja brzo razvijati, ključno je biti informiran i proaktivan kako biste dosljedno postizali svoje ciljeve. Razvoj umjetne inteligencije uveo je novi sloj složenosti, čineći većim izazovom pridobiti čitateljstvo i njihov angažman. Međutim, primjenom najboljih praksi svoju SEO strategiju možete pozicionirati kao najmoćniji i najunosniji kanal u svom marketinškom arsenalu.
Blog post

Kompanije koje se bave poslovanjem između poduzeća i softvera kao usluge, globalne divove e-trgovine i regionalni maloprodajni lanci imaju jednu zajedničku stvar: ulažu u optimizaciju tražilica.

Blog post

U ovom okruženju digitalnog marketinga koji se brzo razvija, otkrio sam da je ključ uspjeha ostati informiran o promjenama koje slijede. Budući da optimizacija za tražilice (SEO) još uvijek drži titulu u podizanju online vidljivosti i pokretanju organskog prometa, uspon umjetne inteligencije (AI) postao je prekretnica u industriji.

Blog post

Tehnički SEO je dobro izvedena strategija koja uzima u obzir različite signale rangiranja na stranici i izvan nje kako bi se vaša web stranica rangirala više u SERP-ovima. Svaka SEO taktika igra veliku ulogu u poboljšanju ranga vaše stranice osiguravajući da alati za indeksiranje weba mogu lako indeksirati i rangirati vašu web stranicu.

Blog post

U 2022. tržište e-trgovine vrijedilo je više od 5 trilijuna dolara, a internetska prodaja brzo se povećala.