Kako do novih kupaca za vaš web shop?

Strategije za generiranje potencijalnih klijenata za vaše poslovanje e-trgovine...


U 2022. tržište e-trgovine vrijedilo je više od 5 trilijuna dolara, a internetska prodaja brzo se povećala.


Uz tako profitabilnu industriju, vlasnici tvrtki sve se više okreću internetu kako bi proširili svoje poslovanje i potaknuli prodaju. I kao u svakom poslu, pronalazak potencijalnih klijenata je neophodan da bi se to dogodilo.

Međutim, nije dovoljno imati samo dobro dizajniranu web stranicu ili zanimljivu stranicu na društvenim mrežama da bi vas kupci pronašli. Morat ćete uložiti malo više posla od toga. Proaktivno ciljanje potencijalnih kupaca putem društvenih medija, marketinga e-poštom ili čak optimizacije za tražilice samo su neke od metoda koje biste trebali koristiti kako biste zainteresirali ljude za ono što nudite.

Uz toliko mnogo metodologija koje možete izabrati, digitalni marketing može djelovati pomalo zastrašujuće. Zato je ključno biti strateški u svom pristupu i pronaći tehnike koje će vam najvjerojatnije donijeti uspjeh.

Ako se mučite da shvatite odakle započeti, razvili smo popis najučinkovitijih strategija koje možete upotrijebiti kako biste osigurali da vaš posao e-trgovine napreduje.

Koji je vaš cilj?
Prije nego počnete provoditi bilo koju strategiju, prvo morate razumjeti tko bi trebali biti vaši potencijalni klijenti. Da biste to učinili, morat ćete identificirati karakteristike potencijalnog kupca koje bi ga učinile idealnim potencijalnim klijentom za vaše poslovanje.

Pogledajte čimbenike koji uključuju:
- Prihod kućanstva
- Dob
- Obrazovanje
- Spol
- Mjesto
- Hobiji ili interesi itd.

Na primjer, ako prodajete luksuzne ručne torbice, vaš će idealan kupac vjerojatno biti žene s visokim primanjima koje traže visokokvalitetan proizvod u vrhunskom cjenovnom rangu. Znajući to, možete se usredotočiti na ciljanje imućnih pojedinaca zainteresiranih za modu putem digitalnih platformi kao što su Instagram i Facebook, umjesto da se oslanjate na tradicionalne metode oglašavanja poput radija ili tiskanih medija.

Bez obzira jeste li iskusni vlasnik tvrtke ili tek otvarate tvrtku, ako zamislite svog idealnog potencijalnog klijenta, možete ga bolje ciljati marketinškim kampanjama, kreirati sadržaj bloga prilagođen njihovim interesima i pružiti promocije kojima ne mogu odoljeti.

Zatim, pogledajmo četiri strategije koje možete koristiti za generiranje potencijalnih kupaca za svoju trgovinu e-trgovine.

Kako pronaći nove klijente?


Marketing društvenih medija


Društveni mediji moćan su alat za ciljanje potencijalnih klijenata. Platforme poput Twittera, Instagrama i Facebooka omogućuju vam da doprete do potencijalnih kupaca na organski način koji ne djeluje kao pretjerano prodajno ili zastrašujuće.

Zauzimanjem promišljenog pristupa svakoj platformi, možete stupiti u kontakt sa sljedbenicima i stvoriti odnose koji će ih privući u priču vašeg brenda. Što više budu u interakciji s vašim sadržajem i osjećaju se povezanima s njim, veća je vjerojatnost da će nešto kupiti.

Kako biste osigurali da dopirete do pravih ljudi, koristite oglasne kampanje na društvenim mrežama za ciljanje određenih demografskih skupina na temelju čimbenika kao što su dob, spol ili lokacija. Možete čak stvoriti sličnu publiku na temelju postojećih sljedbenika ili kupaca koji su kupovali na vašoj web stranici tako da uvijek tražite nove potencijalne kupce.

Optimizacija za tražilice (SEO)


Optimizacija za tražilice ili SEO obavezna je za generiranje potencijalnih kupaca za vaše e-trgovinsko poslovanje. Uz toliku konkurenciju na internetu, morate osigurati da se vaša web stranica ističe i da je potencijalni kupci lako pronađu putem Google pretraživanja.

Da biste to učinili, usredotočite se na korištenje relevantnih ključnih riječi koje opisuju proizvode koje prodajete. To će vam pomoći da poboljšate svoju poziciju u rezultatima pretraživanja tako da postoji veća vjerojatnost da će korisnici pronaći vašu web stranicu i kupiti nešto na njoj. Uz to, iskoristite prednosti drugih SEO taktika , kao što je optimizacija naslova stranica, meta opisa i slika s oznakama alternativnog teksta za daljnje povećanje vidljivosti.

Popusti i promotivni kodovi


Popusti i promotivni kodovi izvrstan su način da potaknete potencijalne kupce na kupnju. Možete ponuditi ekskluzivne popuste ili besplatnu dostavu kako biste privukli nove potencijalne kupce ili nagradili postojeće kupce za njihovu lojalnost.

Možete proširiti glas o ovim ponudama putem marketinških kampanja na društvenim mrežama i putem e-mail biltena. Također možete oglašavati svoje najbolje ponude putem SMS kampanja koristeći VoIP usluge ako želite izravno doprijeti do njih. VoIP telefonska usluga održava vaš prodajni tim stalno povezanim s vašim kupcima, pružajući trenutni pristup svim kontaktima i datotekama. Kada birate VoIP uslugu, potražite platformu koja se integrira s SMS porukama, timskim razgovorima i snimanjem poziva.

Imajte na umu da vaš kod za popust mora biti lako pronaći bez obzira na metodu koju odaberete, tako da ga potencijalni kupci mogu brzo iskoristiti.

E-mail marketing


Marketing putem e-pošte i dalje je jedan od najučinkovitijih načina za dosezanje potencijalnih kupaca. Pristupačniji je od drugih kanala i omogućuje vam da ciljate postojeće kupce i potencijalne potencijalne klijente s personaliziranim porukama prilagođenim njihovim interesima.

Segmentiranjem svojeg popisa e-pošte i slanjem ciljanih kampanja, možete stvoriti osjećaj bliskosti kod primatelja, povećavajući njihovu vjerojatnost da će se uključiti u vaš sadržaj i kliknuti do vaše web stranice. Osim toga, marketing putem e-pošte omogućuje praćenje uspjeha svake kampanje kako biste bolje razumjeli što najbolje funkcionira za različite segmente kupaca.

Zaključak
U konačnici, postoji mnogo različitih strategija koje možete koristiti za stvaranje potencijalnih kupaca za svoju tvrtku e-trgovine.

Temeljitim istraživanjem svakog kanala i taktike unaprijed, moći ćete iskopati koji će vjerojatno biti uspješni tako da ne gubite vrijeme ili resurse na neučinkovite metode. Iskorištavanjem različitih kanala i kreativnih kampanja, bit ćete na dobrom putu da ostvarite više potencijalnih kupaca i prodaje za svoju trgovinu e-trgovine.

Sve navede strategije provodi tvrtka NetBIT za svoje klijente koji se odluče na izradu web shopa uz konstantnu tehničku i korisničku podršku.
Blog post

Kompanije koje se bave poslovanjem između poduzeća i softvera kao usluge, globalne divove e-trgovine i regionalni maloprodajni lanci imaju jednu zajedničku stvar: ulažu u optimizaciju tražilica.

Blog post

U ovom okruženju digitalnog marketinga koji se brzo razvija, otkrio sam da je ključ uspjeha ostati informiran o promjenama koje slijede. Budući da optimizacija za tražilice (SEO) još uvijek drži titulu u podizanju online vidljivosti i pokretanju organskog prometa, uspon umjetne inteligencije (AI) postao je prekretnica u industriji.

Blog post

Tehnički SEO je dobro izvedena strategija koja uzima u obzir različite signale rangiranja na stranici i izvan nje kako bi se vaša web stranica rangirala više u SERP-ovima. Svaka SEO taktika igra veliku ulogu u poboljšanju ranga vaše stranice osiguravajući da alati za indeksiranje weba mogu lako indeksirati i rangirati vašu web stranicu.

Blog post

U 2022. tržište e-trgovine vrijedilo je više od 5 trilijuna dolara, a internetska prodaja brzo se povećala.