1.1 C
Zagreb
25. studenoga 2020.
E-commerce

Predviđanje internet prodaje tijekom blagdana

izrada web trgovine izrada web shopa tvrtka za web dizajn izrada web stranica internet trgovina PrestaShop internet trgovina internet prodaja online prodaja profitabilnost web trgovine predviđanje prodaje prodaj preko interneta kvalitetan web shop izrada

Blagdanska sezona 2020. neće biti slična nijednoj drugoj. Nakon poslovno izazovne godine, ljudi su se spremni opustiti i proslaviti, ali njihova će tradicijska okupljanja ove godine izgledati sasvim drugačije zbog pandemije.

Ljudi i dalje žele osjetiti uzbuđenje blagdana uz socijalno distanciranje i izbjegavanje gužve. Zato će internetska kupovina i lov na popuste igrati veliku ulogu u održavanju duha blagdana.

Redovnim anketiranjem potrošača gledamo podatke iz velikog broj transakcija oglašivača koji rade s nama. Već smo vidjeli kupce koji kupuju putem interneta po visokim cijenama u mnogim kategorijama proizvoda i očekujemo da će se takvo ponašanje nastaviti tijekom svečane sezone.

S većim brojem ljudi koji kupuju putem interneta, svaka tvrtka – bez obzira koliko velika ili mala bila – može privući nove kupce i povećati prodaju. Naši podaci pokazuju velike mogućnosti internetskih trgovina za rast poslovanja.

Ovdje ćete pronaći naša tri predviđanja koja će malim tvrtkama pomoći u planiranju poslovanja

Predviđanje br. 1: E-trgovina će utjecati na svaki aspekt kupovine

Kupnja u trgovinama ove godine neće biti ista jer trgovci i dalje ograničavaju gužvu i skraćuju radno vrijeme. Zbog svoje sigurnosti i praktičnosti, kupovina će se masovno odvijati preko interneta.

Kao rezultat toga, kupci se oslanjaju na internet trgovine uključujući pronalazak proizvoda, razmatranje i konverziju. Na primjer, umjesto da gledaju u izloge svojih omiljenih trgovina, oni pretražuju i pregledavaju web stranice internet trgovina kako bi pronašli savršene poklone.

U velikoj studiji istražili smo više od 10 000 europskih potrošača kako bismo saznali kako je pandemija promijenila način kupovine, a 84% kupaca je reklo da planira nastaviti kupovati darove putem interneta i slati ih izravno primateljima bez da uopće fizički dođu u kontakt sa poklonom.

Podaci o transakcijama također pokazuju koliko danas više potrošača kupuje putem interneta u odnosu na prošlu godinu. Na primjer, internetska maloprodajna prodaja u Europi bila je 18% veća u odnosu na prošlu godinu tijekom tjedna od 3. do 9. kolovoza 2020. Očekujemo još veća povećanja u odnosu na prošlu godinu kako odmiče sezona kupovine.

Što to znači: Ogroman je broj potrošača koji kupuju putem interneta i otkrivaju nove marke i proizvode. Pronađite novu publiku koja će najvjerojatnije biti zainteresirana za vaše proizvode i povežite se s njom tijekom blagdanske sezone.

Predviđanje br. 2: Novi će kupci ostati vjerni i nakon blagdana

U našem istraživanju pitali smo europske potrošače gdje su kupovali tijekom lockdowna.
Na naše pitanje jesu li otkrili nove internet trgovine:

  • 38% je prvi put kupilo u nekim internetskim trgovinama tijekom vrhunca COVID-19
  • 26% je otkrilo marke koji svoje proizvode prodaju izravno potrošačima
  • 28% je otkrilo male trgovce za koje prethodno nisu znali
  • 83% je reklo da će vjerojatno nastaviti kupovati iz novih trgovina koje su otkrili

Ovi podaci pokazuju da internet kupci u 2020. godini posjećuju i kupuju sa svih vrsta web stranica. Blagdanska sezona pojačat će ovo ponašanje prilikom kupovine jer potrošači traže poklone koje će poslati svojoj obitelji i prijateljima- To tvrtkama svih veličina omogućuje povećanje prometa na svojim web stranicama i internet trgovinama.

Još bolje, većina potrošača rekla je da će nastaviti kupovati iz novih internet trgovina koje su otkrili ako ostanu zadovoljni proizvodima i iskustvom kupovine.

Što ovo znači: Stvorite izvrsno iskustvo kupovine personalizacijom. Preporučite proizvode potrošačima na temelju njihovog ponašanja i interesa. Jednom kada pridobijete novog kupca, potrudite se zadržati ga i ponudite mu više proizvoda za koje smatrate da bi ga mogli zanimati.

Predviđanje br. 3: Novi način života promijenit će tražene proizvode

Baš kao što se ponašanje tijekom kupovine mijenja, tako će se mijenjati i popis neophodnih proizvoda tijekom blagdanske sezone dok se prilagođavamo svom novom načinu života.

Ove godine više ljudi radi, uči, vježba, kuha, pa čak i “ostaje” kod kuće, a najpopularniji proizvodi i traženi pokloni odražavaju ove promjene u načinu života. Primjerice, udobna odjeća i dnevna odjeća prikladniji je poklon od svečane odjeće ove godine. Očekivano, prodaja sportske obuće i odjeće raste, dok ona npr. vjenčanica ili svečanih odijela opada.

Prema podacima o transakcijama, prodaja je naglo rasla po kategorijama proizvoda poput potrošačke elektronike, sportske robe, igračaka i igara, te namještaja. Potrošači kod kuće traže ono što im treba za posao, obrazovanje ali i zabavu.

U našem istraživanju 47% europskih potrošača reklo je da je krizno razdoblje dobra prilika za promjene načina života.

Potrošači kupuju darove koji se uklapaju u živote njihovih obitelji i prijatelja, pa bi stoga ove kategorije proizvoda trebale rasti prije i tijekom blagdana.

Što ovo znači: Ne gledajte prošlogodišnju prodaju da biste predviđali što će se dogoditi 2020. Pogledajte kako su se promijenili životi potrošača i koje proizvode pregledavaju i kupuju u ovom trenutku kako biste predvidjeli nastavak trenda.

Iskoristite predblagdansku sezonu na najbolji mogući način i pripremite se. Privucite nove posjetitelje na vaše web stranice i vratite nedavne kupce pomoću prilagođenih oglasa. Dok korisnici budu pregledavati internet, vidjet će oglase s personaliziranim preporukama za proizvode na temelju onoga što su prethodno pregledavali i kupovali putem interneta.

Što možemo zaključiti iz ovih informacija?

Anketirano je 16.244 ispitanika koji su doživjeli djelomično ili potpuno zaključavanje (lockdown) u bilo kojem trenutku tijekom posljednjih nekoliko mjeseci u 15 europskih zemalja između 13. svibnja i 18. lipnja 2020. Ispitanici su zamoljeni da procijene kako je prisilno socijalno distanciranje utjecalo na njihove svakodnevne navike i kako su planirali povratak u normalu.

Želite li profesionalnu internet trgovina za svoje poslovanje kontaktirajte nas!

Povezani članci

Napiši komentar

* Korištenjem ovog obrasca prihvaćate pohranu i rukovanje vašim podacima na ovom web sjedištu.

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg korisničkog iskustva. Pretpostavit ćemo da ste s tim u redu, ali po želji ih možete blokirati. U redu Pročitaj više