Predviđanje internet prodaje tijekom blagdana

Nakon poslovno izazovne godine, ljudi su se spremni opustiti i proslaviti, ali njihova će tradicijska okupljanja ovih godina izgledati sasvim drugačije zbog pandemije.


Blagdanska sezona 2022. neće biti slična nijednoj drugoj. Nakon poslovno izazovne godine, ljudi su se spremni opustiti i proslaviti, ali njihova će tradicijska okupljanja ove godine izgledati sasvim drugačije zbog pandemije.

Ljudi i dalje žele osjetiti uzbuđenje blagdana uz socijalno distanciranje i izbjegavanje gužve. Zato će internetska kupovina i lov na popuste igrati veliku ulogu u održavanju duha blagdana.

Redovnim anketiranjem potrošača gledamo podatke iz velikog broj transakcija oglašivača koji rade s nama. Već smo vidjeli kupce koji kupuju putem interneta po visokim cijenama u mnogim kategorijama proizvoda i očekujemo da će se takvo ponašanje nastaviti tijekom svečane sezone.

S većim brojem ljudi koji kupuju putem interneta, svaka tvrtka - bez obzira koliko velika ili mala bila - može privući nove kupce i povećati prodaju. Naši podaci pokazuju velike mogućnosti internetskih trgovina za rast poslovanja.

Pročitajte naša tri predviđanja koja će malim tvrtkama pomoći u planiranju poslovanja

Blagdanska sezona 2022. neće biti slična nijednoj drugoj. Nakon poslovno izazovne godine, ljudi su se spremni opustiti i proslaviti, ali njihova će tradicijska okupljanja ove godine izgledati sasvim drugačije zbog pandemije.

Ljudi i dalje žele osjetiti uzbuđenje blagdana uz socijalno distanciranje i izbjegavanje gužve. Zato će internetska kupovina i lov na popuste igrati veliku ulogu u održavanju duha blagdana.

Redovnim anketiranjem potrošača gledamo podatke iz velikog broj transakcija oglašivača koji rade s nama. Već smo vidjeli kupce koji kupuju putem interneta po visokim cijenama u mnogim kategorijama proizvoda i očekujemo da će se takvo ponašanje nastaviti tijekom svečane sezone.

S većim brojem ljudi koji kupuju putem interneta, svaka tvrtka - bez obzira koliko velika ili mala bila - može privući nove kupce i povećati prodaju. Naši podaci pokazuju velike mogućnosti internetskih trgovina za rast poslovanja.

Ovdje ćete pronaći naša tri predviđanja koja će malim tvrtkama pomoći u planiranju poslovanja

Predviđanje br. 1: E-trgovina će utjecati na svaki aspekt kupovine

Kupnja u trgovinama ove godine neće biti ista jer trgovci i dalje ograničavaju gužvu i skraćuju radno vrijeme. Zbog svoje sigurnosti i praktičnosti, kupovina će se masovno odvijati preko interneta.

Kao rezultat toga, kupci se oslanjaju na Internet trgovine uključujući pronalazak proizvoda, razmatranje i konverziju. Na primjer, umjesto da gledaju u izloge svojih omiljenih trgovina, oni pretražuju i pregledavaju web stranice Internet trgovina kako bi pronašli savršene poklone.

U velikoj studiji istražili smo više od 10 000 europskih potrošača kako bismo saznali kako je pandemija promijenila način kupovine, a 84% kupaca je reklo da planira nastaviti kupovati darove putem interneta i slati ih izravno primateljima bez da uopće fizički dođu u kontakt sa poklonom.

Podaci o transakcijama također pokazuju koliko danas više potrošača kupuje putem interneta u odnosu na prošlu godinu. Na primjer, internetska maloprodajna prodaja u Europi bila je 18% veća u odnosu na prošlu godinu tijekom tjedna od 3. do 9. kolovoza 2020. Očekujemo još veća povećanja u odnosu na prošlu godinu kako odmiče sezona kupovine.

Što to znači: Ogroman je broj potrošača koji kupuju putem interneta i otkrivaju nove marke i proizvode. Pronađite novu publiku koja će najvjerojatnije biti zainteresirana za vaše proizvode i povežite se s njom tijekom blagdanske sezone.

Predviđanje br. 2: Novi će kupci ostati vjerni i nakon blagdana

U našem istraživanju pitali smo europske potrošače gdje su kupovali tijekom lockdowna.
Na naše pitanje jesu li otkrili nove Internet trgovine:

- 38% je prvi put kupilo u nekim internetskim trgovinama tijekom vrhunca COVID-19
- 26% je otkrilo marke koji svoje proizvode prodaju izravno potrošačima
- 28% je otkrilo male trgovce za koje prethodno nisu znali
- 83% je reklo da će vjerojatno nastaviti kupovati iz novih trgovina koje su otkrili

Ovi podaci pokazuju da Internet kupci u 2020. godini posjećuju i kupuju sa svih vrsta web stranica. Blagdanska sezona pojačat će ovo ponašanje prilikom kupovine jer potrošači traže poklone koje će poslati svojoj obitelji i prijateljima- To tvrtkama svih veličina omogućuje povećanje prometa na svojim web stranicama i Internet trgovinama.

Još bolje, većina potrošača rekla je da će nastaviti kupovati iz novih Internet trgovina koje su otkrili ako ostanu zadovoljni proizvodima i iskustvom kupovine.

Što ovo znači: Stvorite izvrsno iskustvo kupovine personalizacijom. Preporučite proizvode potrošačima na temelju njihovog ponašanja i interesa. Jednom kada pridobijete novog kupca, potrudite se zadržati ga i ponudite mu više proizvoda za koje smatrate da bi ga mogli zanimati.

Predviđanje br. 3: Novi način života promijenit će tražene proizvode

Baš kao što se ponašanje tijekom kupovine mijenja, tako će se mijenjati i popis neophodnih proizvoda tijekom blagdanske sezone dok se prilagođavamo svom novom načinu života.

Ove godine više ljudi radi, uči, vježba, kuha, pa čak i "ostaje" kod kuće, a najpopularniji proizvodi i traženi pokloni odražavaju ove promjene u načinu života. Primjerice, udobna odjeća i dnevna odjeća prikladniji je poklon od svečane odjeće ove godine. Očekivano, prodaja sportske obuće i odjeće raste, dok ona npr. vjenčanica ili svečanih odijela opada.

Prema podacima o transakcijama, prodaja je naglo rasla po kategorijama proizvoda poput potrošačke elektronike, sportske robe, igračaka i igara, te namještaja. Potrošači kod kuće traže ono što im treba za posao, obrazovanje ali i zabavu.

U našem istraživanju 47% europskih potrošača reklo je da je krizno razdoblje dobra prilika za promjene načina života.

Potrošači kupuju darove koji se uklapaju u živote njihovih obitelji i prijatelja, pa bi stoga ove kategorije proizvoda trebale rasti prije i tijekom blagdana.

Što ovo znači: Ne gledajte prošlogodišnju prodaju da biste predviđali što će se dogoditi 2020. Pogledajte kako su se promijenili životi potrošača i koje proizvode pregledavaju i kupuju u ovom trenutku kako biste predvidjeli nastavak trenda.

Iskoristite predblagdansku sezonu na najbolji mogući način i pripremite se. Privucite nove posjetitelje na vaše web stranice i vratite nedavne kupce pomoću prilagođenih oglasa. Dok korisnici budu pregledavati Internet, vidjet će oglase s personaliziranim preporukama za proizvode na temelju onoga što su prethodno pregledavali i kupovali putem interneta.

Što možemo zaključiti iz ovih informacija?

Anketirano je 16.244 ispitanika koji su doživjeli djelomično ili potpuno zaključavanje (lockdown) u bilo kojem trenutku tijekom posljednjih nekoliko mjeseci u 15 europskih zemalja između 13. svibnja i 18. lipnja 2020. Ispitanici su zamoljeni da procijene kako je prisilno socijalno distanciranje utjecalo na njihove svakodnevne navike i kako su planirali povratak u normalu.

Želite li profesionalnu Internet trgovina za svoje poslovanje kontaktirajte nas!
Blog post

Kompanije koje se bave poslovanjem između poduzeća i softvera kao usluge, globalne divove e-trgovine i regionalni maloprodajni lanci imaju jednu zajedničku stvar: ulažu u optimizaciju tražilica.

Blog post

U ovom okruženju digitalnog marketinga koji se brzo razvija, otkrio sam da je ključ uspjeha ostati informiran o promjenama koje slijede. Budući da optimizacija za tražilice (SEO) još uvijek drži titulu u podizanju online vidljivosti i pokretanju organskog prometa, uspon umjetne inteligencije (AI) postao je prekretnica u industriji.

Blog post

Tehnički SEO je dobro izvedena strategija koja uzima u obzir različite signale rangiranja na stranici i izvan nje kako bi se vaša web stranica rangirala više u SERP-ovima. Svaka SEO taktika igra veliku ulogu u poboljšanju ranga vaše stranice osiguravajući da alati za indeksiranje weba mogu lako indeksirati i rangirati vašu web stranicu.

Blog post

U 2022. tržište e-trgovine vrijedilo je više od 5 trilijuna dolara, a internetska prodaja brzo se povećala.