• Koji je moj raspoloživi proračun za oglašavanje?
• Koji je bolji za dosezanje moje ciljne publike?
• Gdje ću lakše pronaći kupce koje pokušavam pridobiti?

Većina korisnika interneta redovito koristi obje ove platforme. Ovisno o dobi, rasponu prihoda, načinu života i ostalim čimbenicima koji vašu publiku čine jedinstvenom, s vremenom ćete otkriti najbolje za vas. Ali koji su još čimbenici važni za povećanje vašeg ROI-ja? Kad pogledate po čemu su ove platforme jedinstvene, a Google Ads naspram Facebook oglasa košta više, možda ćete lakše donijeti odluku.

Što su Google Ads?

Kupci sada imaju više izbora nego ikad prije, jer tvrtke širom svijeta izrađuju web stranice za svoje tvrtke. Da biste bili uspješni, morate promijeniti način pronalaska, interesiranja i zadržavanja kupaca u svakoj fazi procesa kupovine.

Različite vrste kampanja koje možete koristiti s Googleom su:

• Kampanje na pretraživačkoj mreži
• Kampanje na prikazivačkoj mreži
• Google Shopping oglasi
• Video kampanje
• Kampanje unutar aplikacija

Google je imao ključnu ulogu u olakšavanju ovih promjena implementirajući njihov PPC (plati po kliku) pristup oglašavanju koji koristi ključne riječi vaše tvrtke kako bi vam naplatio samo klikove na oglase. Također poznata kao plaćeni oglasi, ova tehnika može biti učinkovita ili skupa, a sve se temelji na vašoj branši. Ostale tražilice koriste se nekim drugim ali sličnim metodama, ali Google je najpopularnija i najuspješnija opcija dostupna za ovu vrstu marketinga.

Što su Facebook oglasi?

Iako se Google Ads usredotočuje na plaćeno pretraživanje, Facebook oglasi posvećuju se plaćenim prikazivanjem na svojim društvenim mrežama. Ponašanje i obrasci vaše ciljne publike čine ono što socijalno oglašavanje čini tako učinkovitim. Putem Facebooka vaši se kupci mogu povezati s drugim potrošačima, izraziti svoja osobna iskustva s vašom tvrtkom i biti u toku s vašim poslovanjem.

Različiti formati oglasa koje možete koristiti na Facebooku su:

• Video
• Fotografija
• Dijaprojekcija
• Vrtuljak
• Dinamični oglasi za proizvode
• Oglasi s potencijalnim klijentima

Preko 180 milijuna tvrtki koristi Facebook za svoje poslovno oglašavanje ili povezivanje s kupcima. Kao i sve stvari na internetu, oglasi na ostalim društvenim medijima platforme, kao što su Instagram i LinkedIn, brzo postaje vrijedan alat za poduzetnika diljem svijeta, kao što sam ranije napisao.

Kako Google Ads ili Facebook oglasi može koristiti vašem poslovanju?

Koje su prednosti svake od ovih platformi za vaše poslovanje i koje su opcije na raspolaganju? Što se tiče svijesti o robnoj marki, generiranju prodaje i slično pročitajte popis tri najbolje prednosti za svaki oblik oglašavanja.

Prednosti Google Adsa:

1. Možete licitirati za milijune ključnih riječi kako biste postigli viši rang oglasa, dosegnuli nove ljude, povećali vidljivost i još mnogo toga.

2. Priuštite si viši rang SERP-a (stranica rezultata pretraživača) stvaranjem relevantnih oglasa. Novac kupuje najbolja mjesta za oglašavanje, pa vam proračun koji imate može omogućiti da se natječete s najboljim robnim markama pa čak i da budete ispred njih.

3. Google koristi pretraživačku i prikazivačku mrežu kako bi vam pomogao stvoriti oglase koji će se prikazivati ​​u rezultatima pretraživanja ali i partnerskim portalima. Raznolikost opcija može vam pomoći da generirate više potencijalnih kupaca.

Prednosti Facebook oglasa:

1. Ljudi dijele tone informacija o sebi na Facebooku. Najčešće ljudi dijele svoje interese, osobna uvjerenja, hobije, profesionalna zanimanja i još mnogo toga. Ovim dostupnim podacima možete ciljati ljude prema interesima za koje smatrate da bi mogli kupovati od vas.

2. Jednom kada imate podatke o interesima osoba za koje smatrate da će kupovati od vas, možete uvesti te podatke na Facebook i svojim oglasnim kampanjama ciljati te ljude.

3. Kritični dio uspješnog oglašavanja su vaše konverzije. Prikupljanje registracija na vašu web stranicu, prodaja, pretplata, sljedbenika, potencijalnih klijenata i svega drugog što je važno za vaše poslovanje pomoći će vam da uspijete.

Dakle, koja platforma ima najbolji povrat ulaganja?

Jasno je da oglašavanje na obje platforme ima mnogostruke koristi, ali ono što je na kraju važno vaš je povrat ulaganja. U velikoj raspravi Google Ads protiv Facebook oglasa, svodi se na to koji će vam donijeti najveći povrat investicije.

Teoretski, ako ste uzeli dvije kampanje na trenutnom tržištu i vodili ih 30 dana kako biste procijenili njihovu izvedbu, mogu se početi pojavljivati ​​određeni trendovi.

Navesti ćemo jedan realan primjer iz stvarnog života

Facebook i Google kampanja usredotočeni su, u ovom slučaju, na pridobivanju članstva u teretani:

1. Facebook opcija zaradila je 103 članstva i ostvarila 150 000 impresija, ali imala je cijenu po konverziji od 11 kn

2. Google opcija stekla je 200 članstava uz 4 kn po konverziji i prikupila korisne podatke o vrstama oglasa koji su najbolje funkcionirali.

Iako Facebook izgleda kao skuplja opcija, ne možete poreći da bi velik broj prikaza oglasa mogao dovesti do većeg dugoročnog povrata. Upamtite, 150 000 osoba je vidjelo vaš oglas. Iako se neće možda istovremeno učlaniti u vašu teretanu sada znaju za vas da postojite. Dugoročno se može isplatiti iako je u startu kampanja skuplja. Najbolja kampanja platformi za društvene medije uistinu se temelji na tim vrijednim prikazima i redovito podsjeća vašu publiku da joj možete pomoći u rješavanju njihovih problema ili potaknuti na akciju.

Kako odabrati Google Ads ili Facebook oglasi?

Vaše će poslovanje i tvrtka teško odvagnuti koja će platforma biti najbolja za vaše poslovanje bez testiranja. Umjesto da koristite Google Ads u odnosu na Facebook oglase, razmislite što vaša tvrtka treba i gdje možete dosegnuti ciljanu publiku. Ukoliko imate gotov proizvod koji želite prodavati pokušajte sa Facebook oglasima. Imate li uslugu koju vaša tvrtka pruža pokušajte sa Google Ads oglasima.