Košarica
Click & Collect: Što je to i kako radi?
Posted by      30. 05. 2024.     Uradi sam savjeti    Comments 0
Click & Collect: Što je to i kako radi?

Zahvaljujući svojoj pogodnosti, internetska kupnja nastavlja bilježiti dobitke među potrošačima, pri čemu je 90% kućanstava kupovalo artikle online od ožujka 2020. Klikni i preuzmi jedna je od vodećih online opcija koje potiču rast, osobito izraženo tijekom pandemije COVID-19, to je važna usluga koju robne marke i trgovci razumiju.

Što je Click and Collect?

Klikni i preuzmi — obično se naziva "preuzimanje na lokaciji" ili "kupnja putem interneta - preuzimanje u trgovini" — odnosi se na svako putovanje u kupnju gdje se proizvodi kupuju na mreži i preuzima ih kupac na određenoj lokaciji, bilo u trgovini ili izvan trgovine trgovina.

Kako funkcionira Click and Collect?

Kako bi koristili prodavačevu uslugu Click and Collect, kupci jednostavno predaju svoju narudžbu online putem web shopa ili mobilne aplikacije trgovine. Zaposlenici trgovine tada prikupljaju i pripremaju proizvode za preuzimanje te obavještavaju potrošača kada je narudžba spremna. Sve što potrošači trebaju učiniti je svratiti do  navedenog mjesta preuzimanja, pokazati dokaz o potvrdi svoje narudžbe i preuzeti svoje artikle.

Tko koristi Click and Collect?

Iako je usluga dostupna već neko vrijeme, Click and Collect doživjela je ogroman rast od početka pandemije jer su potrošači tražili načine da ostanu sigurni i izbjegnu gužve. 

Najnoviji korisnici su kupci koji su povijesno radije kupovali u fizičkim trgovinama. Oni su potrošači vođeni kvalitetom i vrijednostima koji poznaju robne marke, proizvode i prodavače koje vole koristiti. Click and Collect daje ovim potrošačima više kontrole nad njihovim iskustvom kupnje. Umjesto da se oslanjaju na usluge dostave, potrošači mogu jednostavno kupovati online i preuzeti svoje artikle u trgovini ili na skladištu kad im odgovara.

Kako brendovi i trgovci imaju koristi od Click and Collect?

Mnogi trgovci na malo — od lokalnih trgovina mješovitom robom do nacionalnih lanaca sada nude Click and Collect, što je bila pametna poslovna odluka. To je zato što su košarice Click and Collect dvostruko veće od drugih metoda naručivanja. Osim toga, pogodnost ove usluge ključni je čimbenik u zadovoljstvu korisnika Click and Collect i zadržavanju kupaca u maloprodaji.

Kako je Click and Collect utjecao na promotivne strategije trgovaca?

Uz sve više potrošača koji prihvaćaju prakse višekanalne kupnje kao što je klikni i preuzmi, trgovcima je postalo sve važnije uskladiti svoje strategije u trgovini i digitalne promotivne strategije. Povijesno gledano, određene promocije u trgovini poput privremenih sniženja cijena bile su odvojene od mrežnih promocija trgovaca, što znači da su kupci na mreži mogli vidjeti drugačije cijene od onih koje bi iskusili u trgovini. Sada trgovci na malo imaju holistički pristup, usklađujući te promocije u trgovinama i online kako bi potrošači vidjeli ista sniženja cijena bez obzira na to kako kupuju. Ovaj višekanalni pristup promocijama rezultira boljim iskustvom za današnjeg kupca.

Budućnost Click and Collect

Trendovi Click and Collect pokazuju da je online kupnja tu da ostane. Anketa među potvrđenim kupcima koji prvi put kupuju Click and Collectom pokazuje da dvije trećine novih korisnika planira nastaviti koristiti Click and Collect. To znači da je važnije nego ikad za robne marke i trgovce da optimiziraju svoje strategije Click and Collect kako bi natjerali potrošače da se vraćaju.

Točka preuzimanja za NetBIT
Ulica Jana Pannoniusa 64,
31207 Tenja, Osijek
Radnim danom od 09:00 do 17:00

Leave a Reply

Ova web stranica koristi kolačiće kako bi vam osigurala najbolje iskustvo na našoj web stranici. Saznajte više!