Gdje je moja narudžba?
Svoju narudžbu možete jednostavno pratiti putem potvrde narudžbe ili svog korisničkog računa. Primili ste potvrdu narudžbe putem e-maila. Ako imate korisnički račun, sve informacije o svojoj narudžbi možete pronaći ovdje pod “Moje narudžbe”.
Dostupnost i razine zaliha
Uvijek se trudimo imati što više proizvoda na zalihama za vas. Informacije o roku isporuke pronaći ćete neposredno uz proizvod. Status proizvoda možete vidjeti na stranici proizvoda.
Proizvode razlikujemo prema sljedećim kategorijama:
- Dostupno za narudžbu: Proizvod se može odmah poslati. Dostavljamo isti ili najkasnije sljedeći radni dan.
- Zadnji artikli na skladištu: Proizvod trenutno dostupan na zalihi, ali posljednji na skladištu.
- Nema dovoljno na zalihi: Što prije ćemo nadopuniti zalihu, obaviješteni smo i proizvodi su u dolasku.
- Trenutno nedostupan ili rasprodan: Nažalost, nemamo točne informacije kada će proizvod ponovno biti dostupan. Moguće je da proizvod ima problema s isporukom kod dobavljača ili postoje poteškoće kod proizvođača. Budući da ovdje često ne dobivamo precizne informacije, prisiljeni smo ukloniti gumb "Dodaj u košaricu" kako ne bismo osigurali nepotrebno duge rokove isporuke. Također možete kliknuti na "Obavijesti me kada bude ponovno dostupno" i tada ćete automatski primiti e-mail čim se proizvod vrati na zalihu.
- Rasprodano: Proizvod više nije u proizvodnji ili je uklonjen iz našeg asortimana.
Datum isporuke ovisi o nekoliko čimbenika kao što su adresa dostave, odabrana usluga dostave, dostupnost robe, vrijeme narudžbe i način plaćanja. Evo primjera: Potreban vam je proizvod i on se prikazuje kao " Dostupno za narudžbu". Samo ovaj proizvod utječe na vrijeme isporuke. Očekivani rok isporuke prikazan je za proizvod. Ako sada u košaricu stavite neki drugi proizvod, koji će tek naknadno biti na zalihi, promijenit će se očekivani rok isporuke za cijelu narudžbu.
Ako bi bilo ikakvih problema s isporukom, svakako ćemo vas obavijestiti.
Datum isporuke ovisi o nekoliko čimbenika kao što su adresa dostave, dostavna služba, dostupnost robe, vrijeme narudžbe i način plaćanja.
Rado ćemo vam to detaljnije objasniti: Pronašli ste proizvod koji vam se sviđa. U opisu proizvoda stoji "Dostupno za narudžbu". To znači da je spreman za trenutačno slanje. Ako dodate još jedan proizvod u svoju košaricu za kupnju i on je dostupan tek kasnije, datum isporuke za cijelu narudžbu će se promijeniti. Narudžba neće biti poslana dok svi proizvodi ne budu dostupni. Ne šaljemo proizvode pojedinačno, već samo cijelu narudžbu.
Ako bude problema s isporukom vaše narudžbe, kontaktirat ćemo vas što je prije moguće.
Mogu li promijeniti svoju narudžbu?
Ako je vaša narudžba već zapakirana i predana dostavnoj službi, na žalost, više ništa ne možemo promijeniti. Međutim, robu možete jednostavno vratiti nakon primitka. Kako možete izvršiti povrat možete saznati ovdje, pod temom Povrati.
Ako vaša narudžba još nije zapakirana ili otpremljena, a želite je promijeniti, pišite nam putem obrasca za kontakt.
Javite nam sve važne informacije, kao što su:
- Broj narudžbe
- Koji proizvod treba promijeniti, poništiti ili dodati (broj artikla, boja, veličina, ...)
- Ako zamijenite proizvod ili ga dodate svojoj narudžbi, mogli biste imati dodatne troškove ili preplaćivanja. Ako dođe do dodatnih troškova, od nas ćete dobiti zahtjev za plaćanje nepodmirenog iznosa. Ako dođe do preplaćivanja, mi ćemo vam naravno vratiti iznos. Recite nam želite li primiti iznos u obliku poklon bona ili isplatom istim putem kako je narudžba i plaćena.
Mogu li otkazati svoju narudžbu?
Sve dok vaša narudžba još nije zapakirana i predana dostavnoj službi, možete je jednostavno otkazati u pregledu narudžbe. Svojim narudžbama možete pristupiti ovdje. Trudimo se ispuniti vaše želje. Međutim, imajte na umu da smo možda već zapakirali ili poslali vaš paket. U ovom slučaju narudžbu, nažalost, više ne možemo otkazati.
Što znači status moje narudžbe?
Čim je narudžba potvrđena, možete vidjeti trenutni status na svom računu.
- Dostava nakon uplate – To znači da još nismo primili vašu uplatu. Promjene vaše narudžbe u ovom su trenutku još uvijek moguće.
- Predviđena isporuka do… – Narudžba je prihvaćena, ali još nije obrađena. Promjene vaše narudžbe u ovom su trenutku još uvijek moguće.
- Poslano – Narudžba je poslana.
- Otkazano - Vaša narudžba je otkazana.
Nisam dobio/la potvrdu narudžbe.
Možda je potvrda vaše narudžbe završila u mapi neželjene pošte? Provjerite svoju spam mapu da vidite možete li tamo pronaći potvrdu narudžbe. Ako ne vidite potvrdu u svojim porukama e-pošte, možda ste unijeli netočnu e-mail adresu. Ili proces naručivanja nije ispravno dovršen. U tom slučaju kontaktirajte našu službu za korisnike. Drago nam je što vam možemo pomoći!
Htio/htjela bih otkazati pretplatu.
U postavkama svog korisničkog računa možete jednostavno otkazati svoju pretplatu.
Ako želite nešto promijeniti u vezi s pretplatom, pišite nam putem obrasca za kontakt. Rado ćemo napraviti željenu promjenu za Vas.
Moja narudžba je poklon.
Imate mogućnost da narudžbu pošaljete na adresu koja je drukčija od vaše adrese, osim za plaćanje pouzećem. Nakon što je narudžba poslana nije moguće koristiti opciju slanja na drugu adresu.
Bez priloženog računa u paketu
Ova opcija je važna kada želite poslati poklon i ne želite da u njemu bude račun. U tom slučaju navedite adresu računa i posebno adresu dostave. Paket ćemo tada poslati na adresu dostave, a račun na navedenu adresu računa.
Ako su adresa dostave i adresa računa iste, tada ćete oboje (i paket za poklon i račun) dobiti na istu adresu, ali odvojeno.
Kako mogu primiti svoj račun?
Tijekom naplate možete birati između dvije opcije:
- Dobivanje računa e-poštom - već postavljeno (ekološki najprihvatljivije)
- Račun ispisan na papiru uključen u paket