1.1 C
Zagreb
25. studenoga 2020.
SEO web stranice

SEO copywriting: savjeti, trikovi i pogreške koje treba izbjegavati

SEO copywriting, Savjeti i trikovi za SEO copywriting, Meta opis, SEO optimizacija, Rangiranje web-stranice, Relevantne ključne riječi, izrada web stranica cijena, izrada web stranica zagreb, izrada web stranica tečaj, izrada web stranica forum, izrada web stranica wordpress, izrada web stranica paketi, izrada web stranica za apartmane, izrada web stranica online, izrada web stranica apartmani, izrada web stranica akcija, izrada web stranica agencija, izrada web stranice akcija, izrada web stranice autorsko djelo, izrada web stranica za apartmane cijena, izrada web stranica i aplikacija, izrada web stranice zagreb, izrada web stranice, izrada web stranica cjenik, izrada web stranica cijena forum, izrada web stranica cijene, izrada web stranica cms cijena, izrada web stranica com, izrada web stranice cijena, izrada web stranica tutorial, izrada web stranica digitalni marketing, izrada i dizajn web stranica, izrada web stranica edukacija, izrada web stranica firme, cijena izrade web stranice forum, izrada web stranica html, izrada web stranica hrvatska, izrada web stranice html, izrada web stranice hosting, izrada web stranica u html, izrada web stranica za hotele, izrada web stranice u html, izrada i hosting web stranica, izrada web stranica informatika, izrada web stranica iskustvo, izrada web stranica za iznajmljivače, izrada web stranice i web shopa, izrada web stranica i marketing agencija zagreb, izrada i održavanje web stranica cijena, izrada i održavanje web stranica, izrada web stranica jeftino, jeftina izrada web stranica, kako se radi web stranica, izrada web stranica turističke agencije, izrada web stranice tutorial, izrada web stranica za turističke agencije, izrada web stranica za turizam, izrada web stranica u wordpressu, izrada web stranica uradi sam, izrada web stranica upute, izrada web stranice u wordpressu, izrada web stranice upute, izrada web stranica za početnike, programi za izradu web stranica, alati za izradu web stranica, program za izradu web stranica, tečaj za izradu web stranica, aplikacije za izradu web stranica, teme za izradu web stranica, platforme za izradu web stranica,

SEO copywriting: kako poboljšati rangiranje na tražilicama kvalitetnim sadržajem?

Ako uspijete pronaći savršenu kombinaciju između čitkog pisanja za ljude i SEO optimizacije, vaš napor će se na kraju isplatiti. Zbog toga smo sastavili naš konačni vodič za SEO copywriting. Nastavite čitati kako biste otkrili naše najbolje savjete i trikove, kao i strašne pogreške koje morate izbjegavati!

Što je SEO copywriting?

SEO copywriting stvara sadržaj na način koji povećava vaše šanse za rangiranje u tražilicama.
Uvijek postoji rasprava – biste li trebali pisati za tražilice ili ljude?

Istina je da ne bi trebalo biti ili-ili, možete pisati za oboje.

Mnogo je čimbenika koji utječu na vašu sposobnost rangiranja, uključujući:

  • Ciljeve i upotrebu ključnih riječi
  • Namjere pretraživanja
  • Oznake meta naslova i metaopise
  • Oznake naslova (H1, H2, H3….)
  • Duljinu sadržaja
  • Unutarnje i vanjske poveznice
  • Čitljivost
  • …i mnogo više

U ovom članku razmotrit ćemo neke od najvažnijih čimbenika za SEO copywriting.

Krenimo!

Pronađite relevantne ključne riječi pomoću istraživanja ključnih riječi

Veliki dio SEO copywritinga znači da ćete optimizirati članak za ključne riječi ili ključne fraze, pa ćete morati  započeti s istraživanjem ključnih riječi.

Morali biste pronaći primarnu ključnu riječ/temu koja ima dobar opseg pretraživanja i veliku bazu publike koju želite privući.

Shvatite što korisnici žele s namjerom pretraživanja

Što korisnici zapravo traže kada upišu odabranu ključnu frazu?

Odgovor ponekad nije očit, a ako stvorite pogrešnu vrstu sadržaja, bit će vrlo teško rangirati. Kad razumijete ” namjeru pretraživanja “, razumijete što korisnici uistinu traže. Namjeru pretraživanja ključne riječi najlakše je pronaći na Googleu i vidjeti koje se vrste sadržaja pojavljuju. Jesu li to krajnji vodiči? Popisi? Recenzije? Stranice proizvoda?

Kad shvatite namjeru pretraživanja, pobrinut ćete se da izradite pravu vrstu sadržaja.

Naslovi i meta opisi

Naslov i meta opis su ono što je prikazano u rezultatima pretraživanja.

Odnosite se prema ovome kao da pišete oglas – obično se natječete s cca 10 drugih web stranica da bi korisnik kliknuo, pa ćete poželjeti privući čitatelja!

Obavezno ovdje dodajte i svoju primarnu ključnu riječ, a to bi, općenito, trebalo biti blizu prednje strane naslovne oznake.

Stvaranje ubojitog naslova

Zatim ćete htjeti stvoriti zanimljiv naslov koji također uključuje vašu primarnu ključnu riječ. To je često istaknuto oznakom <h1>.

Dobar naslov privlači pažnju čitatelja i tjera ga da poželi pročitati više.

SEO copywriting: Optimizacija sadržaja

Sada razgovarajmo o tome kako zapravo optimizirati sadržaj.

Pokrivanje teme

Nakon što shvatite korisnikovu namjeru pretraživanja, morat ćete u potpunosti pokriti temu. To znači odgovoriti na sva pitanja koja korisnik ima o temi. Dobro mjesto za početak je pogledati trenutno rangirane stranice i vidjeti što sve pokrivaju.

Također možete zabilježiti sve okvire s pitanjima koja se pojavljuju:

Duljina sadržaja

Iako postoje neki podaci koji sugeriraju da duži sadržaj ima tendenciju boljeg ranga, vjerujemo da biste trebali napisati dovoljno teksta da pokrijete temu.

Pisanje radi pisanja neće vam pomoći ostvariti krajnji cilj – rangiranje i ostvarivanje prodaje. Zato napišite o onome do čega je korisnicima stalo i odgovore na njihova pitanja.

Izgradnja povjerenja

U svom članku potkrijepite svoje tvrdnje statistikom i primjerima koji će vam pomoći izgraditi povjerenje i uvjeriti čitatelja u vašu poantu. Kao pisac, ovo što radite ovdje je igranje duge igre.  Kupci su prirodno oprezni prema blogu ili članku koji postoje samo kako bi im nešto prodali. Međutim, zahvalni su na pisanju koje im štedi vrijeme ili im pomaže poboljšati život .

Ta će ih zahvalnost dovesti do toga da vam vjeruju, a to će povjerenje s vremenom dovesti do veće prodaje.

Podijelite svoj sadržaj s oznakama naslova

Korištenje oznaka naslova za dijeljenje vašeg sadržaja pomaže ljudima da čitaju i poboljšava mogućnost pretraživanja sadržaja.

To će zadržati ljude koji se bave vašim sadržajem, a ne odbiti ih od vaše stranice.

Neka odlomci budu kratki

Držeći odlomke kratkima do 1-3 rečenice, poboljšat ćete i čitljivost svog sadržaja. To čitatelja čini angažiranim u odnosu na čitanje suhoparno dugog i jednolično pisanog teksta.

Vanjske poveznice

Na kraju, morate osigurati da vaš copywriting ima velik broj mjerodavnih poveznica. To je nešto što pomaže vašim čitateljima koliko i Googleu.

Korisnici, naravno, vole mogućnost daljnjeg istraživanja teme. Pružanjem pouzdanih veza omogućujete čitateljima da jednim klikom dvaput provjere što govorite.

Google vašu povezanost s drugim web stranicama smatra znakom da je vaš sadržaj dobar čim se dijeli. Kao rezultat toga, Googleov algoritam će vašu web lokaciju rangirati bolje.

Uvjerljivo pisanje

Svaki članak na kraju se vrti oko “poziva na akciju”.

Morate imati na umu cilj, na primjer, navođenje korisnika na kupnju proizvoda ili prijavu na mailing listu. To znači da se ostatak vašeg članka mora uvjerljivo uskladiti s tim ciljem i ostvariti ga.

Kao što smo rekli, kupci su oprezni ako zvučite poput prodavača. Kako onda možete učiniti da vaš tekst zvuči uvjerljivo? Sve započinje pisanjem iz korisničkog doživljaja.

Na primjer, čitatelji su prirodno znatiželjni što možete učiniti za njih. Umjesto da ih molite da jednostavno kliknu “Registrirajte se sada”, recite im kako će im to poboljšati ili olakšati život.

Na primjer, “Početak boljeg rangiranja vaše web stranice” pomaže čitatelju da zamisli opipljiv ishod kupnje.

Od naslova do CTA-a, razmotrite njihov doživljaj i njihovu točku gledišta. Pokažite da razumijete njihovu zabrinutost i, prema potrebi, pokažite kako možete učiniti da ta zabrinutost nestane.

Zaključak

Ovo su neke od osnova koje ćete morati primijeniti za uspješan SEO copywriting.

U NetBIT-u specijalizirani smo za kreiranje relevantnog sadržaja koji pomaže vašoj web stranici da se bolje rangira. Da biste vidjeli što možemo učiniti za vaše poslovanje, kontaktirajte nas već danas!

Povezani članci

Napiši komentar

* Korištenjem ovog obrasca prihvaćate pohranu i rukovanje vašim podacima na ovom web sjedištu.

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg korisničkog iskustva. Pretpostavit ćemo da ste s tim u redu, ali po želji ih možete blokirati. U redu Pročitaj više