Strategija razvoja i ključne riječi brenda

Postoji li razlika između vašeg brenda i ključnih riječi kojima želite konkurirati na tražilicama? Koristite li oboje učinkovito?


Postoji li razlika između vašeg brenda i ključnih riječi kojima želite konkurirati na tražilicama? Koristite li oboje učinkovito? Naravno, želite da vas se pronađe po nazivu imena vašeg branda. Dakle, vaš brand je jedna od vaših ključnih riječi. To ipak ne bi trebala biti vaša jedina ključna riječ, niti biste trebali imati puno ključnih fraza. Iza ključnih fraza koje birate mora postojati strategija ključnih riječi, a vaš brand može igrati ulogu u tome.

Istražimo odnos između brenda i strategije ključnih riječi!

Vaš brend i vaša ključne riječi

Ali što je ključna riječ brenda? Ključna riječ vašeg brenda je ključna riječ koju ljudi koriste za traženje vaše tvrtke. U marketingu vi možete „posjedovati“ grupu proizvoda ili usluga stavljajući vašu marku.

Brendiranje vaših proizvoda

Naš brand je NetBIT. To je ključna riječi. To nije generičko ime. Ime je izmišljeno ali povezuje se sa web stranicama, izradom web stranica, izradom web aplikacija, internetom itd.
To su namjerne odluke, a ne slučajnosti. U prošlosti, odabirom generičkih naziva ili čak generičkih domena koje su ujedno i ključne riječi, postigli biste brzi rast posjećenosti vaše web stranice i jednostavno rezultat bi se pojavio na tražilicama. Ali, čak i ako bi to i dalje uspjevalo, pitanje koje si morate postaviti je: Ako to napravim, hoće li se ljudi sjetiti moje marke? Generička riječ nije brend a budući da je prepoznavanje brenda ključno za dugoročnu marketinšku strategiju neophodno je pažljivo odabrati naziv. Npr. automobil je generička riječ, ali što vam prvo padne na spomen Mercedesa? Naravno automobil. Ako svoje proizvode brendirate dobro, čak možete obavještavati ljude o vašoj robnoj marki pri pretraživanju.

Brendiranje vaše početne web stranice

Postoji jedna stranica koja je daleko najvažnija u vezi s brendiranjem: vaša početna stranica. Vaša početna stranica ima jedan jedini zadatak gledajući SEO: rangirati za brend. Ne možemo se sjetiti niti jedne web stranice na kojoj bi ovo trebalo biti drugačije. Ne pokušavajte klasificirati svoju početnu stranicu prema određenoj ključnoj riječi. Suziti ćete potencijalne klijente.

Što je s vašom domenom?

Zbog ideje da biste trebali imati jednu marku i nekoliko (stotina) ključnih riječi, nismo veliki obožavatelji domena s isključivim ključnim riječima, kao što je nazivproizvoda.com. Korištenjem (vrlo specifične) domene, vežete prošlost, sadašnjost i budućnost vaše tvrtke za ovu jednu ključnu riječ. Što ako želite proširiti svoj portfelj ili istražiti druge usluge ili proizvode?

Učite na našim greškama. Dok pišemo ovaj tekst razvijamo aplikaciju za frizerske salone te smo kupili domenu Frizerski.net. Sve bi bilo u redu da smo istražili tržište i niše u kategoriji. Ali nismo ☹. Netko se u tvrtci dosjetio da je velika potražnja za kozmetičkim salonima osim frizerskih i da bi bilo dobro da uvrstimo i kozmetičke salone u istu aplikaciju. Sada dolazimo do problema, Frizerski.net domena nam više nije prikladna. Postupili smo nepromišljeno sa generičkom riječi Frizerski umjesto da smo išli za time da kupimo domenu Saloni.net i tada ne bi bilo problema.

Nijedna pojedinačna web stranica, ili još gore, tvrtka se ne bi trebala osloniti na jednu ključnu riječ. Trebate čvršću bazu. Trebate izvršiti istraživanje ključnih riječi i odrediti strategiju ključnih riječi!

Strategija ključnih riječi

Često razgovaramo o istraživanju ključnih riječi, ali manje spominjemo strategiju za rangiranje ključnih riječi. Iz našeg iskustva, jednako je važno istraživanje kao i strategija. Strategija ključnih riječi korak je koji morate poduzeti nakon što ste stvorili opsežni popis ključnih riječi kojima želite rangirati. U vašoj bi strategiji ključnih riječi trebalo biti jasno na koje ključne riječi se trebate usredotočiti. Koje ćete ključne riječi s tog popisa prvo riješiti? I kako biste trebali riješiti rangiranje tih ključnih riječi? Da biste to odlučili, morate uzeti u obzir mnoge čimbenike.

Grubo možemo podijeliti te faktore u četiri skupine:

1. Vaša publika
Što traže i kako udovoljiti tim potrebama? Važni su ne samo pojmovi za pretraživanje koje koriste (koji bi trebali biti rezultat istraživanja ključnih riječi), već i oblik sadržaja koji nudite: trebaju li vašoj publici videozapisi ili detaljniji vodiči? Koja je njihova namjera nakon pretraživanja? Što mogu očekivati kada klikom sa tražilice dođu na vašu web stranicu?

2. Vaš brand
Što znači vaš brand? Koje vrijednosti predstavlja? Zašto bi ljudi željeli vaše proizvode, informacije, usluge ili što već nudite? Koja je glavna poruka vašeg poslovanja? Ako to znate, bit će lakše odrediti prioritet vašem sadržaju: prvo stvorite ono što je najbliže vašim osnovnim vrijednostima u poslu.

3. Tražilice i analitički podaci
Kakav je vaš trenutačni položaj? Već imate neke stranice koje se prilično dobro rangiraju? Ako je odgovor pozitivan, koja je to vrsta sadržaja? Gledanje ove vrste podataka pomoći će vam da saznate što već fukcionira dobro za vas, pa znate koji je sadržaj vrijedan truda za stvaranje.

4. Konkurencija
Tko je konkurencija? Što oni rade? Postoji li način da se razlikujete od konkurencije? Ako svi rade isto, možda biste trebali pronaći način da se istaknete u gomili. I, jeste li na istoj razini, što se tiče konkurencije ili ih neprestalno pokušavate dostići? Analizirajte što konkurencija radi. Ako se morate natjecati s velikim igračima, možda bi vam bila najbolja strategija ključnih riječi bila tzv. long-tail keywords, odnosno ključne riječi koje uključuju cijele fraze u obliku pitanja ili rečenice a ne samo pojedinačne generičke riječi.

Ako primjenite gore navedene savjete, dobit ćete jasniji pregled po kojim se skupinama ključnih riječi ili frazama možete rangirati i koji će vam sadržaj vjerojatno donijeti uspjeh. Stoga kombinirajte ove savjete s istraživanjem ključnih riječi i, Voila, imat ćete svoju strategiju ključnih riječi!

Ali, na koliko ključnih riječi trebate ciljati?

Iako na to pitanje ne možemo odgovoriti izravno i jednako za svaku organizaciju i web stranicu, možemo reći nekoliko stvari: 1, 5 ili 10 ključnih riječi: to je premalo. Uključite puno više opisa i ključnih riječi oko brenda, proizvoda ili usluge koje pružate.

1.000+ ključnih riječi? Ako ste sami ili vas je dvoje koji radite web stranicu, to je vjerojatno više nego što možete kvalitetno dugoročno procesuirati. Nije teško prikupiti 1.000 ključnih riječi, pa ako imate vremena, ljudi i inspiracije, obično se isplati napisati puno smislenog sadržaja.
Obavezno provjerite jesu li se sve te ključne riječi odnosile na vaše proizvode ili usluge i osigurajte da dobro strukturirate web stranicu oko tih riječi.

U razgovorima s klijentima volimo reći da svoju web stranicu promatraju kao piramidu. Na slici gore je pojašnjeno kako bi trebalo izgledati u stvarnosti. Vaš je brend na samom vrhu, vrh piramide, ispod je vaš kamen temeljac odnosno sadržaj i ključne riječi u obliku naziva kategorija. Ti nazivi kategorija su ključne riječi do kojih vam je najviše stalo. Ispod kategorija su desetine - ako ne i stotine ili tisuće stranica. Što jača struktura vaše web stranice to bolje. Dakle, čak i ako ste relativno mala tvrtka, vjerojatno ćete završiti s nekoliko stotina ključnih riječi. Ali ne morate imati stranice za sve njih odmah. Prioritetno imajte na umu gore navedene faktore!

Ako imate problema s pronalaženjem više od nekoliko ključnih riječi, pokušajte s nekim alatima za istraživanje ključnih riječi. Vaša strategija ključnih riječi se mora neprestalno razvijati i prilagođavati, rasti zajedno sa rastom posjeta vašoj web stranici.

Kao što se nadamo da vam je sada jasnije: vaš brend i strategija ključnih riječi su isprepleteni.
Blog post

Kompanije koje se bave poslovanjem između poduzeća i softvera kao usluge, globalne divove e-trgovine i regionalni maloprodajni lanci imaju jednu zajedničku stvar: ulažu u optimizaciju tražilica.

Blog post

U ovom okruženju digitalnog marketinga koji se brzo razvija, otkrio sam da je ključ uspjeha ostati informiran o promjenama koje slijede. Budući da optimizacija za tražilice (SEO) još uvijek drži titulu u podizanju online vidljivosti i pokretanju organskog prometa, uspon umjetne inteligencije (AI) postao je prekretnica u industriji.

Blog post

Tehnički SEO je dobro izvedena strategija koja uzima u obzir različite signale rangiranja na stranici i izvan nje kako bi se vaša web stranica rangirala više u SERP-ovima. Svaka SEO taktika igra veliku ulogu u poboljšanju ranga vaše stranice osiguravajući da alati za indeksiranje weba mogu lako indeksirati i rangirati vašu web stranicu.

Blog post

U 2022. tržište e-trgovine vrijedilo je više od 5 trilijuna dolara, a internetska prodaja brzo se povećala.