Što je SEO copywriting?
SEO copywriting stvara sadržaj na način koji povećava vaše šanse za rangiranje u tražilicama.
Uvijek postoji rasprava - biste li trebali pisati za tražilice ili ljude?
Istina je da ne bi trebalo biti ili-ili, možete pisati za oboje.
Mnogo je čimbenika koji utječu na vašu sposobnost rangiranja, uključujući:
- Ciljeve i upotrebu ključnih riječi
- Namjere pretraživanja
- Oznake meta naslova i metaopise
- Oznake naslova (H1, H2, H3....)
- Duljinu sadržaja
- Unutarnje i vanjske poveznice
- Čitljivost
- …i mnogo više
U ovom članku razmotrit ćemo neke od najvažnijih čimbenika za SEO copywriting.
Krenimo!
Pronađite relevantne ključne riječi pomoću istraživanja ključnih riječi
Veliki dio SEO copywritinga znači da ćete optimizirati članak za ključne riječi ili ključne fraze, pa ćete morati započeti s istraživanjem ključnih riječi.
Morali biste pronaći primarnu ključnu riječ/temu koja ima dobar opseg pretraživanja i veliku bazu publike koju želite privući.
Shvatite što korisnici žele s namjerom pretraživanja
Što korisnici zapravo traže kada upišu odabranu ključnu frazu?
Odgovor ponekad nije očit, a ako stvorite pogrešnu vrstu sadržaja, bit će vrlo teško rangirati. Kad razumijete " namjeru pretraživanja ", razumijete što korisnici uistinu traže. Namjeru pretraživanja ključne riječi najlakše je pronaći na Googleu i vidjeti koje se vrste sadržaja pojavljuju. Jesu li to krajnji vodiči? Popisi? Recenzije? Stranice proizvoda?
Kad shvatite namjeru pretraživanja, pobrinut ćete se da izradite pravu vrstu sadržaja.
Naslovi i meta opisi
Naslov i meta opis su ono što je prikazano u rezultatima pretraživanja.
Odnosite se prema ovome kao da pišete oglas - obično se natječete s cca 10 drugih web stranica da bi korisnik kliknuo, pa ćete poželjeti privući čitatelja!
Obavezno ovdje dodajte i svoju primarnu ključnu riječ, a to bi, općenito, trebalo biti blizu prednje strane naslovne oznake.
Stvaranje ubojitog naslova
Zatim ćete htjeti stvoriti zanimljiv naslov koji također uključuje vašu primarnu ključnu riječ. To je često istaknuto oznakom < h1 >.
Dobar naslov privlači pažnju čitatelja i tjera ga da poželi pročitati više.
SEO copywriting: Optimizacija sadržaja
Sada razgovarajmo o tome kako zapravo optimizirati sadržaj.
Pokrivanje teme
Nakon što shvatite korisnikovu namjeru pretraživanja, morat ćete u potpunosti pokriti temu. To znači odgovoriti na sva pitanja koja korisnik ima o temi. Dobro mjesto za početak je pogledati trenutno rangirane stranice i vidjeti što sve pokrivaju.
Također možete zabilježiti sve okvire s pitanjima koja se pojavljuju.
Duljina sadržaja
Iako postoje neki podaci koji sugeriraju da duži sadržaj ima tendenciju boljeg ranga, vjerujemo da biste trebali napisati dovoljno teksta da pokrijete temu.
Pisanje radi pisanja neće vam pomoći ostvariti krajnji cilj - rangiranje i ostvarivanje prodaje. Zato napišite o onome do čega je korisnicima stalo i odgovore na njihova pitanja.
Izgradnja povjerenja
U svom članku potkrijepite svoje tvrdnje statistikom i primjerima koji će vam pomoći izgraditi povjerenje i uvjeriti čitatelja u vašu poantu. Kao pisac, ovo što radite ovdje je igranje duge igre. Kupci su prirodno oprezni prema blogu ili članku koji postoje samo kako bi im nešto prodali. Međutim, zahvalni su na pisanju koje im štedi vrijeme ili im pomaže poboljšati život .
Ta će ih zahvalnost dovesti do toga da vam vjeruju, a to će povjerenje s vremenom dovesti do veće prodaje.
Podijelite svoj sadržaj s oznakama naslova
Korištenje oznaka naslova za dijeljenje vašeg sadržaja pomaže ljudima da čitaju i poboljšava mogućnost pretraživanja sadržaja.
To će zadržati ljude koji se bave vašim sadržajem, a ne odbiti ih od vaše stranice.
Neka odlomci budu kratki
Držeći odlomke kratkima do 1-3 rečenice, poboljšat ćete i čitljivost svog sadržaja. To čitatelja čini angažiranim u odnosu na čitanje suhoparno dugog i jednolično pisanog teksta.
Vanjske poveznice
Na kraju, morate osigurati da vaš copywriting ima velik broj mjerodavnih poveznica. To je nešto što pomaže vašim čitateljima koliko i Googleu.
Korisnici, naravno, vole mogućnost daljnjeg istraživanja teme. Pružanjem pouzdanih veza omogućujete čitateljima da jednim klikom dvaput provjere što govorite.
Google vašu povezanost s drugim web stranicama smatra znakom da je vaš sadržaj dobar čim se dijeli. Kao rezultat toga, Googleov algoritam će vašu web lokaciju rangirati bolje.
Uvjerljivo pisanje
Svaki članak na kraju se vrti oko "poziva na akciju".
Morate imati na umu cilj, na primjer, navođenje korisnika na kupnju proizvoda ili prijavu na mailing listu. To znači da se ostatak vašeg članka mora uvjerljivo uskladiti s tim ciljem i ostvariti ga.
Kao što smo rekli, kupci su oprezni ako zvučite poput prodavača. Kako onda možete učiniti da vaš tekst zvuči uvjerljivo? Sve započinje pisanjem iz korisničkog doživljaja.
Na primjer, čitatelji su prirodno znatiželjni što možete učiniti za njih. Umjesto da ih molite da jednostavno kliknu "Registrirajte se sada", recite im kako će im to poboljšati ili olakšati život.
Na primjer, "Početak boljeg rangiranja vaše web stranice" pomaže čitatelju da zamisli opipljiv ishod kupnje.
Od naslova do CTA-a, razmotrite njihov doživljaj i njihovu točku gledišta. Pokažite da razumijete njihovu zabrinutost i, prema potrebi, pokažite kako možete učiniti da ta zabrinutost nestane.
Zaključak
Ovo su neke od osnova koje ćete morati primijeniti za uspješan SEO copywriting.
U NetBIT-u specijalizirani smo za kreiranje relevantnog sadržaja koji pomaže vašoj web stranici da se bolje rangira. Da biste vidjeli što možemo učiniti za vaše poslovanje, kontaktirajte nas već danas!