PrestaShop web trgovina koja ima sve

Napokon ste odlučili pokrenuti svoj internetski posao? Uzbudljivo je, a početak rada zvuči neodoljiv.


Napokon ste odlučili pokrenuti svoj internetski posao? Uzbudljivo je, a početak rada zvuči neodoljiv. Izradili ste "plan poslovanja", odabrali prave proizvode i započeli s rastom prisutnosti svoje robne marke. Jedino što je potrebno da biste pravilno krenuli je stvaranje vlastite E-trgovine. PrestaShop web trgovine.

Ali gdje bi trebao započeti? Koju platformu odabrati za svoju e-trgovinu? Koliko je truda potrebno za njegovo uspješno poslovanje?
A ako ste se odlučili za PrestaShop web trgovinu, koji su minimalni koraci potrebni da biste dobili zeleno svjetlo i započeli voditi vaše internetsko poslovanje? Na kraju dana, stvaranje i održavanje e-trgovine ne bi trebalo oduzimati većinu vaše pažnje i vremena, jer imate puno više za odrađivanje tijekom vođenja tvrtke!

U ovom članku želimo vam prikazati bolje razumijevanje prednosti PrestaShop-a i onoga što je potrebno da vaša PrestaShop trgovina zapravo funkcionira i održava se profitabilnom.

Zašto odabrati PrestaShop?

1. To je međunarodna tvrtka sa sjedištem u Europi koja dobro razumije što korisnici trebaju. Od svoje prve verzije, koja je napravljena 2007. godine, platforma ostaje snažna više od deset godina i nema znakova zaustavljanja.

2. PrestaShop je platforma sa otvorenim kodom. Preko 1.000.000 suradnika olakšava svakodnevicu. Otvoreni kod također znači da je platforma slobodna za upotrebu za sve!

3. Postoji tisuće načina za prilagođavanje PrestaShopa vašim jedinstvenim potrebama. Postoje doslovno tisuće službenih tema i dodataka pomoću kojih možete poboljšati trgovinu, a svakodnevno nastaju novi dodaci. PrestaShop također ima brojne integracije s većinom poznatih usluga plaćanja, isporuka, tržišta i marketinških alata, a svoju e-trgovinu lako možete prilagoditi ovisno o planiranom poslovnom modelu.

4. Potpuno je 100% preveden na više od 30 jezika, a dodatnih 10 je blizu završetka. Znači da će vaše višejezične potrebe biti zadovoljene. Jednostavno možete raditi u mnogim različitim zemljama, bez potrebe za izradom različitih web stranica ili posebnih zahtjeva za različite zemlje.

5. Građena je na Symfony frameworku, što znači da je ova platforma skalabilna. Lako je pronaći tehničku podršku i pomoć u razvoju. Uglavnom zato što je okvirna zajednica Symfony ogromna.

Administracijsko sučelje PrestaShop internet trgovine

Imajući u vidu ove točke, također želimo naglasiti da PrestaShop nudi stalno ažurirane sigurnosne standarde. Postoji višejezično sučelje za posjetitelje, 600+ funkcionalnosti i što je najvažnije ekonomično je.

Sama platforma je otvorenog koda i potpuno je besplatna. A ako će vam trebati dodatne funkcije koje ne postoje trenutno, možete ih zatražiti, što je dugoročno odlično za bilo koji posao. Zato mislimo da je ova platforma odličan izbor za pokretanje vašeg poslovanja.

Što je potrebno za rad PrestaShop web trgovina?

Prvo, ovisno o planiranom poslovnom modelu i njegovoj razmjeri, morate odabrati želite li ići s Prestashop ili PrestaShop Ready rješenjem.

Najveća prednost PrestaShop Ready je da ne trebate brinuti o hostingu.

Najveća je mana što nemate isti nadzor nad prodavaonicom, jer su neke odluke već donesene za vas. Međutim, ne trebaju svi i / ili žele posebnu prilagodbu stoga je ova opcija vrlo primamljiva. Za svako rješenje koje odlučite postoji više opcija, ali za sada, recimo da ste odabrali PrestaShop.

Osim njegove instalacije, za pokretanje vaše e-trgovine nije potrebno mnogo. Za ovaj ćemo članak pretpostaviti da ste već odlučili o vašem poslovnom modelu, kupcima, proizvodima i drugim detaljima koji nisu povezani s tehničkim aspektima vaše e-trgovine.

Sljedeća najvažnija stvar nakon instalacije je odabir pravih modula koji će pružiti dodatne funkcionalnosti vašoj trgovini. Iako vaše potrebe stvarno ovise o vašem konkretnom poslovnom modelu, postoji nekoliko pitanja na koja svi moraju odgovoriti prilikom pokretanja web trgovine:

1. Odabir načina plaćanja?

Paypal je najpoznatiji način plaćanja, no to nije najbolje rješenje za plaćanje. Dodatno se informirajte prihvatite li ovaj način naplate proizvoda.

2. Kako ćete isporučivati robu?

Preuzimanje narudžbi u trgovini nije način na koji većina e-trgovina želi raditi. Ako je količina vaših narudžbi mala ili imate nestandardizirane proizvode, ručno slanje iz pošte uvijek je dobra opcija. Međutim, ako želite prodavati puno, morat ćete potpisati ugovor s tvrtkom prijevoznikom. DPD je jedna od najjačih tvrtki u Europi, ukoliko poslujete van Hrvatske. Za dostavu proizvoda unutar Hrvatske postoje bolje alternative ili možda želite dati mogućnosti odabira svojim kupcima i imati nekoliko različitih prijevoznika.

3. Hoćete li poslovati u Europi?

Vjerojatno hoćete. GDPR modul je obvezatan i odnosi se na privatnost podataka koju morate poštovati.

Obuhvaćajući "bitni" dio, važno je ne zaboraviti dizajn da izgled vaše trgovine odgovara vašem poslovnom modelu.

Izgled standardne teme je lijep, ali možda biste trebali razmotriti jedinstvene teme s tržišta Addons ako razmišljate o modi, kozmetici i sličnim nišama. Dobra tema, čak i dodatni moduli poput marketinga putem e-pošte, napuštenih podsjetnika za košaricu, povezanih modula za prikaz proizvoda mogu poboljšati korisničko iskustvo i povećati konverzije. Ali to je druga tema o kojoj ćemo u budućnosti pisati.

Sada kada ste bolje razumjeli što je potrebno da vaša online trgovina radi, vrijeme je da svoje planove ostvarite i pokrenete svoj posao!
Kontaktirajte nas za profesionalnu pomoć oko pokretanja web trgovine na platformi PrestaShop!
Blog post

Kompanije koje se bave poslovanjem između poduzeća i softvera kao usluge, globalne divove e-trgovine i regionalni maloprodajni lanci imaju jednu zajedničku stvar: ulažu u optimizaciju tražilica.

Blog post

U ovom okruženju digitalnog marketinga koji se brzo razvija, otkrio sam da je ključ uspjeha ostati informiran o promjenama koje slijede. Budući da optimizacija za tražilice (SEO) još uvijek drži titulu u podizanju online vidljivosti i pokretanju organskog prometa, uspon umjetne inteligencije (AI) postao je prekretnica u industriji.

Blog post

Tehnički SEO je dobro izvedena strategija koja uzima u obzir različite signale rangiranja na stranici i izvan nje kako bi se vaša web stranica rangirala više u SERP-ovima. Svaka SEO taktika igra veliku ulogu u poboljšanju ranga vaše stranice osiguravajući da alati za indeksiranje weba mogu lako indeksirati i rangirati vašu web stranicu.

Blog post

U 2022. tržište e-trgovine vrijedilo je više od 5 trilijuna dolara, a internetska prodaja brzo se povećala.