Pisanje kvalitetnog teksta za web stranice

Pisanje teksta za web stranice sadržajno je ključan za SEO. Google čita i razumije sadržaj. A čitanje i razumijevanje sadržaja lakše je ako je tekst dobro napisan.


Pisanje teksta za web stranice sadržajno je ključan za SEO. Google čita i razumije sadržaj. A čitanje i razumijevanje sadržaja lakše je ako je tekst dobro napisan. I za ljude i za Google. Neki su blagoslovljeni sjajnim vještinama pisanja, ali drugima ide malo teže. Međutim, ako sada pišete loše, to ne znači da ne možete biti bolji! Dobar članak ima mnogo aspekata pomoću kojih možete doprijeti do čitatelja.
U ovom članku pročitajte savjete koji će vam pomoći da postanete bolji pisac za web sadržaje.

1. Priprema je sve

Pogotovo ako niste iskusan pisac, uvijek biste trebali započeti s pravilnom pripremom. A pravilna priprema znači da morate puno razmišljati. Razmislite o pitanjima poput: zašto pišem ovaj članak? Tko su moji čitatelji? Što želim da moji čitatelji pročitaju, saznaju ili učine nakon što pročitaju moj članak? Koja je tema članka? Koja je glavna poruka koju želim poslati svojoj publici?

2. Struktura, struktura, struktura

Pisanje teksta za web stranice uvijek zahtjeva da vaš tekst ima dobru strukturu. To će značiti sve za vašu publiku (i za Google naravno). Ako se odlomci slijede jedan po drugom logičkim redoslijedom, bit će mnogo lakše shvatiti glavnu poruku. Razmislite o različitim stvarima o kojima želite pisati u članku. Razmislite kojim redoslijedom biste trebali riješiti ta pitanja. A onda to zapišite. Napišite nekoliko riječi o svakom odlomku koji kasnije želite napisati.

Strukturiranje teksta znači pomoći čitatelju da shvati o čemu se radi. Pomozite svom čitatelju dodavanjem podnaslova i slika. Pazite da odlomci nisu predugi. Obavezno upotrijebite prijelazne riječi.

3. Pišite kratke rečenice

Pisanje teksta za web stranice neka sadrži rečenice od 20-25 riječi. Ako niste najbolji pisac (još!), Obavezno pišite kratke rečenice. Dulje rečenice samo je mnogo teže pročitati. Ljudi su sposobni pamtiti 20 do 25 riječi u svom umu dok čitaju. Ako pišete rečenice duže od toga, ljudima je potrebno mnogo više kognitivne sposobnosti da bi ih probavili. Da bi uistinu shvatili poruku, vaša će publika morati pročitati rečenice više puta ili čitati znatno sporijim tempom. Povrh toga, pisci članaka čine više gramatičkih pogrešaka kako rečenice postaju sve dulje. Za svakog pisca članaka koji započinje, moj savjet bi bio: rečenice učinite kratkim, slatkim i lako pamtljivim.

Kratke rečenice samo su jedan vid čitljivosti. Možete učiniti i neke druge stvari kako biste olakšali čitanje teksta. Pokušajte ograničiti upotrebu pasivnog glasa i pišite kratke odlomke. Članci na internetu nisu romani.

Pisanje članaka i tekstova za web nije nikakva znanost. Uostalom, čitatelji odlučuju o kvaliteti.

4. Dodajte primjere i kratke priče

Dodavanje primjera, zabavnih činjenica i malo kratkih priča u vaš članak, učiniti će članak mnogo privlačnijim za vašeg čitatelja. Upotreba priča u članku može zvučati zastrašujuće za mnoge pisce, jer može izgledati kao pisanje više razine. Ali dodavanje primjera izvrstan je način da članak učinite ljepšim za čitanje. Ako pišete o proizvodu, obavezno dodajte neke korisničke priče ili dajte primjere kako ljudi koriste proizvod. Primjeri pomažu ljudima da shvate što mislite i čine vaš tekst zabavnijim za čitanje.

5. Zaokružite stvari!

Pokušajte se u zaključku vratiti glavnoj poruci teksta. To je način zaokruživanja teksta. To će učiniti vjerojatnijim da će poruka vašeg teksta odjeknuti među vašom publikom. Ako u uvodu koristite primjer, pokušajte upotrijebiti taj isti primjer (malo drugačiji je najbolje) u vašem zaključku.

Zaključak

Svatko može naučiti kako bolje pisati. Svatko može poboljšati svoje vještine pisanja. Trebate samo malo vježbe. Započnite s pisanjem čitljivih i lakopamtljivih tekstova. Dobiti ćemo povratne informacije svojih čitatelja ali paziti da vaše rečenice nisu preduge. Povratne informacije će poboljšati vaše pisanje sigurno! Dodatno uložite napor u pripremu i strukturiranje teksta i odmah ćete sastaviti sjajan sadržaj. Sretno!
Blog post

Kompanije koje se bave poslovanjem između poduzeća i softvera kao usluge, globalne divove e-trgovine i regionalni maloprodajni lanci imaju jednu zajedničku stvar: ulažu u optimizaciju tražilica.

Blog post

U ovom okruženju digitalnog marketinga koji se brzo razvija, otkrio sam da je ključ uspjeha ostati informiran o promjenama koje slijede. Budući da optimizacija za tražilice (SEO) još uvijek drži titulu u podizanju online vidljivosti i pokretanju organskog prometa, uspon umjetne inteligencije (AI) postao je prekretnica u industriji.

Blog post

Tehnički SEO je dobro izvedena strategija koja uzima u obzir različite signale rangiranja na stranici i izvan nje kako bi se vaša web stranica rangirala više u SERP-ovima. Svaka SEO taktika igra veliku ulogu u poboljšanju ranga vaše stranice osiguravajući da alati za indeksiranje weba mogu lako indeksirati i rangirati vašu web stranicu.

Blog post

U 2022. tržište e-trgovine vrijedilo je više od 5 trilijuna dolara, a internetska prodaja brzo se povećala.