Pet najboljih WordPress trendova za ovu godinu

WordPress je danas najpouzdaniji sustav upravljanja sadržajem za web dizajn i razvoj web stranica.


WordPress je danas najpouzdaniji sustav upravljanja sadržajem za web dizajn i razvoj web stranica. Uz WordPress možete u bilo kojem trenutku relativno brzo izraditi moćnu web stranicu za vaše poslovanje. Ali svijet WordPressa se stalno mijenja. Stalno se dodaju nove značajke, funkcionalnosti, teme i dodaci koji vašu web stranicu mogu podići na višu razinu. Pa kako znati što biste trebali nadograditi na svojoj web stranici kako biste impresionirali korisnike i održali korak s konkurencijom?

Pet najboljih WordPress trendova koje treba slijediti u ovoj godini


1. Integracija chatbota

Chatboti brzo postaju idealan način da kupci budu u kontaktu s tvrtkama. Možda mislite da bi mnogi radije razgovarali s čovjekom nego s robotom, ali prema statistikama koje je objavio Invesp, "četrdeset posto potrošača ne brine pomaže li im chatbot ili pravi čovjek sve dok dobiju pomoć koja im je potrebna i zadovoljavajuća." Također se predviđa da će "osamdeset i pet posto svih interakcija s kupcima biti obrađeno bez ljudskog agenta u narednim godinama".
Zbog popularnosti i praktičnosti chatbotova, već postoji niz WordPress dodataka za chatbote koje možete koristiti za jednostavnu implementaciju na vašu WordPress stranicu. A ove godine očekujte da će ti WordPress chatboti postati još napredniji jer će oni moći bolje razumjeti složene razgovore i rješavati sve složenije probleme i upite.

2. Višenamjenske teme

WordPress pokreće 35,7% svih web stranica na Internetu. A s toliko mnogo tvrtki koje otkrivaju moć WordPress-a i prelaze na ovu popularnu platformu za upravljanje sadržajem, očekujte porast višenamjenskih WordPress tema. Višenamjenske WordPress teme su svestrane, pa se mogu koristiti za izradu bilo koje vrste web stranica.
Iako su na tržištu već dostupne brojne višenamjenske WordPress teme, vjerujemo da će doći do porasta popularnosti, što će rezultirati sa još više višenamjenskih tema za izbor.

3. Poboljšajte korisničko iskustvo i doživljaj

S tako mnogo web stranica na internetu, vaša web stranica mora privući pažnju korisnika i učiniti da se oni žele zadržati. Pomoću zanimljivog, animiranog korisničkog sučelja možete posjetiteljima vaše web stranice pružiti poseban doživljaj. Dodajte animirane elemente i učinite zanimljivim prijelaz po podstranicama.

4. Video pozadine

Drugi način na koji možete dodati više interakcije na vašoj WordPress web stranici je s video pozadinama, što će biti veliki trend u ovoj godini. Za razliku od pozadina sa statičkim slikama, video pozadine su u stanju doista oživjeti web mjesto. Video pozadine ne izgledaju samo cool; također potiču nagažman. Posjetitelj web stranice može se pomicati pored statične slike vašeg proizvoda, ali s video pozadinom posjetitelji će se vjerojatnije zaustaviti i pogledati pažljivije. Na taj način možete upotrijebiti svoju pozadinu videozapisa kako biste korisnicima pokazali kako vaš proizvod funkcionira ili istaknuti njegove važne aspekte na način koji ih može privući.
Pored toga, jednostavno možete dodati video pozadinu na svoju web lokaciju pomoću WordPress Gutenbergovog bloka.

5. Web stranice s kojima možete razgovarati

S uređajima koji omogućuju upravljanje glasom, kao što su Google Home i Amazon Alexa, koji se najčešće koriste posljednjih godina, ne čudi da će ove godine web stranice koje se aktiviraju glasom taj trend pratiti i ove godine. Umjesto da tipkate ili klikate po web stranicama da biste pronašli ono što tražite, korisnici mogu pomoću svojih glasova tražiti sve što im treba.
Sve više i više tvrtki dodaje mogućnost glasovnog pretraživanja svojim web stranicama WordPress-a kako bi poboljšali iskustvo pretraživanja korisnika. Glasovno pretraživanje ne samo da pomaže posjetiteljima vaše web stranice, već će također pomoći da se vaša web lokacija rangira za Google upite za glasovno pretraživanje.

WordPress se neprestano razvija. Ako imate web stranicu izgrađenu na WordPressu ili planirate graditi svoje web mjesto na WordPressu, važno je da budete u tijeku s najnovijim trendovima. Svakako uvrstite neke od ovih WordPress trendova u svoju web stranicu ove godine kako biste oduševili svoje posjetitelje i išli ukorak s konkurencijom.
Blog post

Kompanije koje se bave poslovanjem između poduzeća i softvera kao usluge, globalne divove e-trgovine i regionalni maloprodajni lanci imaju jednu zajedničku stvar: ulažu u optimizaciju tražilica.

Blog post

U ovom okruženju digitalnog marketinga koji se brzo razvija, otkrio sam da je ključ uspjeha ostati informiran o promjenama koje slijede. Budući da optimizacija za tražilice (SEO) još uvijek drži titulu u podizanju online vidljivosti i pokretanju organskog prometa, uspon umjetne inteligencije (AI) postao je prekretnica u industriji.

Blog post

Tehnički SEO je dobro izvedena strategija koja uzima u obzir različite signale rangiranja na stranici i izvan nje kako bi se vaša web stranica rangirala više u SERP-ovima. Svaka SEO taktika igra veliku ulogu u poboljšanju ranga vaše stranice osiguravajući da alati za indeksiranje weba mogu lako indeksirati i rangirati vašu web stranicu.

Blog post

U 2022. tržište e-trgovine vrijedilo je više od 5 trilijuna dolara, a internetska prodaja brzo se povećala.