Internet trgovina – savjeti za povećanje prodaje

Kupiti ili ne kupiti? To je osnovno pitanje posjetitelja vaše internet trgovine,  a o čemu ovisi i vaš poslovni uspjeh!


Kupiti ili ne kupiti? To je osnovno pitanje posjetitelja vaše internet trgovine,  a o čemu ovisi i vaš poslovni uspjeh! Realnost je da postoji određeni  trenutak kada posjetitelji vaše web stranice stignu na neku od vaših stranica proizvoda i slijedeći trenutak njihove odluke bude "kupiti ili odustati". Dakle, osim fantastičnog proizvoda, što još možete učiniti kako biste potakli posjetitelja na taj važan klik dodavanja proizvoda u košaru?

Nastavite čitati kako biste otkrili neke sjajne savjete i naučili nekoliko novih trikova koji će vam pomoći da povećate prodaju!

1. Potaknite maštu svojih kupaca sjajnim vizualnim elementima

Kupnja putem interneta znači zadobiti samopouzdanje. Svi želimo imati snažan osjećaj sigurnosti za što plaćamo, od osjećaja teksture i boje, do svih sitnih detalja koji mogu izdvojiti vaš proizvod od konkurencije. U tu svrhu, ako vaše slike proizvoda nisu detaljne, propustit ćete prodaju. To može biti dugotrajan proces stvaranja, ali profesionalni izgled niza slika, koristeći različite kutove, blizu i izdaleka, i što je važno, u kontekstu primjene - nesumnjivo je investicija u koju je vrijedno uložiti.

Provjerite održava li se kvaliteta slike i tijekom prijenosa na vašu PrestaShop trgovinu. Ogromne slike usporit će vašu stranicu, ali mutne slike niske kvalitete neće potaknuti povjerenje kupaca. Ako PrestaShop automatski komprimiranjem smanji oštrinu, uvijek možete promijeniti postavke tako da se slike prenose kao što su u originalu. Kao i kod mnogih drugih stvari, tu je potrebno uspostaviti ravnotežu kako biste osigurali da su vaše slike kristalno jasne, bez  kvalitete fotografija koja je potrebna za ispis plakata!

2. Ostavite snažan prvi dojam

Imajte na umu da će Google usmjeriti ljude izravno na vašu stranicu proizvoda i da oni neće nužno imati uvide koje bi im mogla ponuditi vaša "ispolirana" početna stranica. Sada nam najnovije statistike govore da nemamo više od 1/10 sekunde da napravimo prvi dojam. Da, dobro ste pročitali - moderni je online kupac bezobzirna vrsta predatora kojemu je točnost i brzina na prvom mjestu!

Ako je vaš dragocjeni potencijalni kupac još uvijek s vama nakon te prve početne procjene, a da pritom nije pritisnuo tipku za povratak, tada imate dodatnih 29,9 sekundi da biste zaista pridobili njegovo povjerenje. Znajući ove statistike, moramo uzeti u obzir koliko je važno imati sve ključne informacije, upravo tamo na vrhu stranice. Nakon što je stranica proizvoda učitana ili se posjetitelj web stranice pomakne, može se temeljito upoznati sa značajkama i prednostima vaše ponude i samog proizvoda.

Uz lijepe slike, sažeti početni opis proizvoda je neophodan.

Razdvojite sve važne informacije vaše Internet trgovine koje želite upisati na dva dijela:
1. Ono što je neophodno znati o proizvodu
2. Ono što dodatno želite poručiti kupcu

Počnite s onim što posjetitelji vaše internet trgovine trebaju znati na vrhu stranice. Jednostavan čitljiv i jasan opis proizvoda koji će se na prvi pogled prikazati vašim klijentima mora biti lako uočljiv, dok svi ostali detalji i opisi te tehničke karakteristike mogu biti dalje u nastavku.

3. Pogledajte svoju Internet trgovinu iz perspektive web dizajnera

S toliko pritiska na taj prvi dojam, proširite svoj pogled malo dalje od slika i teksta za svaki svoj proizvod. Razmislite tko vam je ciljna publika. Uklapa li se vaš web dizajn sa svojom shemom boja, fontovima i sličnim dizajnerskim elementima lijepo s proizvodima koje prodajete i kome se nadamo da ćete ih prodati? Svaki mali detalj, sve do boje gumba "Dodaj u košaricu", doprinijet će stvaranju snažnog dojma vašeg brenda. Obavezno provjerite je li sve povezano i ugodno za pregledavanje.

Zanimljivo je da istraživanje tržišta govori o tome kako postoji trik u određivanju veličine fontova na stranici proizvoda. Naime, snaga leži u razlici između veličine fonta naziva proizvoda i cijene proizvoda. Ako prodajete proizvod renomirane marke, povećajte naziv proizvoda jer to kupci traže. Ako prodajete kvalitetan, ali malo poznat proizvod, povećajte veličinu slova cijene proizvoda tako da vaši kupci steknu dojam kako dobijaju veliku vrijednost za svoj novac.

4. Uvjerite kupce da je vaš proizvod upravo za njih

Postoji nekoliko malih detalja na koje možete obratiti pažnju kako biste uvjerili svoje posjetitelje da su na pravom mjestu. Potaknite povjerenje prikazujući opcije plaćanja u vašoj trgovini i, presudno, troškove dostave. Obavezno pogledajte istinske recenzije jer se 86% kupaca oslanja na recenzije prilikom odabira kupnje. Odsutnost ovih ključnih elemenata zasigurno će potaknuti posjetitelje vaše web tragovine na napuštanje košarice!

Koji je vaš jedinstveni način predstavljanja i Internet prodaja proizvoda? Budite kreativniji i identificirajte što možete učiniti da vaša ponuda bude jedinstvena. To bi moglo značiti da pogledate što konkurencija radi i razradite gdje ih možete preteći. Na primjer, dodavanjem ekstra brzih opcija isporuke ili poklon pakiranja za narudžbe. Prodaje li vaša internet trgovina ekološke proizvode ponudite kupcu pakiranje od recikliranih materijala, neškodljivih za okoliš. Vaša usluga koja izlazi iz standardnih okvira mogla bi samo poboljšati prodaju svakim sljedećim kupcem! Gdje je to moguće, kombinirajte dostavu s osjećajem ekskluzivnosti ili hitnosti kako biste svoje proizvode učinili doista neodoljivim.

Oglašavanje mora biti iskreno. Današnji kupci putem interneta će tražiti sve moguće informacije, o vama i vašem proizvodu. Način na koji je završena svaka kupnja vašeg proizvoda odlična je prilika koja može donijeti dodatnu vrijednost svakoj slijedećoj potencijalnoj kupovini. Ako je kupac zadovoljan proizvodom, odnosom prema njemu, brzinom dostave, vratiti će se. Ne zaboravite na kupca jednom kada je kupovina završena. Diskretno ga podsjetite da poslujete i dalje, da širite paletu proizvoda, pitajte ga je li zadovoljan prošlom kupovinom i nikako ne ignorirajte njegove odgovore.

5. Privucite više kupaca putem SEO analize proizvoda

Optimizacija za tražilice jednako je važna na stranicama vaših proizvoda kao i za bilo koju drugu stranicu. Uostalom, Google na isti način indeksira stranice vaših proizvoda. Provjerite je li vaš pisani sadržaj uklopljen u SEO standarde, s tim da su vaše ključne riječi organsko raspoređene u cijelom sadržaju i prisutne u naslovima, slug-u i meta opisu. Iskoristite sve dostupne resurse, poput alt oznaka slika i isječaka teksta kako biste Googleu pomogli da pronađe cijene, dostupnost i recenzije proizvoda. Ne zaboravite dodati i šifru proizvoda ili identifikacijski kod svakog proizvoda kako bi web stranice koje se bave usporedbom cijena i proizvoda lakše pridodale i vašu ponudu.

Obavezno umetnite unutarnje veze na svakoj stranici proizvoda. Na primjer povezane proizvode, slične proizvode ili proizvode iz iste kategorije. Ovo neće pridonijeti samo kupcima i povećati prodaju, već će pridonijeti i Googleovim robotima koji će indeksirati što je moguće više vaših podstranica. Ako ste slijedili sve prethodne točke, tada bi vaš napor u očima Googlea već trebao dati rezultat. Tražilice vole vidjeti kako posjetitelji ostaju neko vrijeme na vašoj internet stranici potvrđujući relevantnost rezultata pretraživanja i vašeg sadržaja.

Na kraju, ako možete izdvojiti nešto ulaganja u marketing, nastavite sa SEO optimizacijom. Poboljšani SEO za vašu Internet trgovinu značit će više posjetitelja na stranici s proizvodima, što znači i više prilika za prodaju!

Za izradu Internet trgovina kontaktirajte nas!
Blog post

Kompanije koje se bave poslovanjem između poduzeća i softvera kao usluge, globalne divove e-trgovine i regionalni maloprodajni lanci imaju jednu zajedničku stvar: ulažu u optimizaciju tražilica.

Blog post

U ovom okruženju digitalnog marketinga koji se brzo razvija, otkrio sam da je ključ uspjeha ostati informiran o promjenama koje slijede. Budući da optimizacija za tražilice (SEO) još uvijek drži titulu u podizanju online vidljivosti i pokretanju organskog prometa, uspon umjetne inteligencije (AI) postao je prekretnica u industriji.

Blog post

Tehnički SEO je dobro izvedena strategija koja uzima u obzir različite signale rangiranja na stranici i izvan nje kako bi se vaša web stranica rangirala više u SERP-ovima. Svaka SEO taktika igra veliku ulogu u poboljšanju ranga vaše stranice osiguravajući da alati za indeksiranje weba mogu lako indeksirati i rangirati vašu web stranicu.

Blog post

U 2022. tržište e-trgovine vrijedilo je više od 5 trilijuna dolara, a internetska prodaja brzo se povećala.