H1 naslovi su vrlo važni u tekstu – ili ipak nisu?

Prije nekoliko tjedana, Googleov John Mueller objavio je videozapis koji je stvorio veliku zbrku u vezi s oznakama H1 naslova.


Prije nekoliko tjedana, Googleov John Mueller objavio je videozapis koji je stvorio veliku zbrku u vezi s oznakama H1 naslova. U videozapisu John Mueller je rekao da Google može obraditi web stranice koje sadrže više H1 naslova ili uopće ne sadrže H1 naslove.

Što je točno rekao John Mueller?

John Mueller odgovorio je na pitanje o dostupnosti web stranice u videu:
„Naši sustavi nemaju problema kada je riječ o više H1 naslova na stranici. To je prilično čest obrazac na webu. Koristite naslove da bismo bolje razumjeli kontekst različitih dijelova stranice. Jasno semantički razumljivi naslovi korisni su za razumijevanje stranice.

Međutim, moramo raditi s webom onako kako ga pronalazimo i puno toga uopće nije semantički strukturirano za korisnike. Razlika je minimalna. Obje vrste stranica mogu biti izuzetno relevantne.
Naši sustavi nisu previše izbirljivi pa ćemo pokušati raditi s HTML-om kako ga pronađemo. Bilo da je to H1 naslov, više H1 naslova ili samo stilizirani dijelovi teksta bez semantičkog HTML-a.

Ukratko, kad razmišljate o ovoj temi, SEO ne bi trebao biti vaš glavni cilj. Umjesto toga, razmislite o svojim korisnicima. Ako pronađete načine da svoj sadržaj učinite dostupnim njima - bilo da se radi o više H1 naslova ili drugim standardnim HTML konstrukcijama - onda to neće ometati vaše SEO napore za optimizaciju."

Jesu li H1 naslovi još uvijek važni?

John Mueller nije rekao da naslovi H1 nisu važni. Rekao je da Google može obraditi web stranice s više H1 naslova i web stranice koje uopće nemaju H1 naslove. Također je rekao da oni neće "stati na put vašim SEO naporima".

John Mueller je trebao reći da izostavljanje H1 naslova neće ometati vaše SEO napore sve dok vaša web stranica ima druge jake signale rangiranja.

Webmasteri su izvijestili da je uklanjanje naslova H1 rezultiralo značajnim padom na ljestvici u rezultatima pretraživanja. Naše vlastito istraživanje to potvrđuje. Povezani naslovi H1 na vašim web stranicama povećavaju šanse za postizanje visokih mjesta za vaše ključne riječi.

Hijerarhijski naslovi također znatno olakšavaju analizu sadržaja vaših stranica. Oni također poboljšavaju dostupnost vaših web stranica na tražilicama.

Što bi sada trebali učiniti?

H1 naslovi nisu tajno oružje koje će vaše web stranice podići na Googleovu prvu stranicu rezultata. No dobri naslovi doprinose ukupnoj važnosti vaših web stranica. Ostali elementi za isticanje teksta na vašim web stranicama također doprinose Googleovoj ljestvici vaše web stranice.
Blog post

Kompanije koje se bave poslovanjem između poduzeća i softvera kao usluge, globalne divove e-trgovine i regionalni maloprodajni lanci imaju jednu zajedničku stvar: ulažu u optimizaciju tražilica.

Blog post

U ovom okruženju digitalnog marketinga koji se brzo razvija, otkrio sam da je ključ uspjeha ostati informiran o promjenama koje slijede. Budući da optimizacija za tražilice (SEO) još uvijek drži titulu u podizanju online vidljivosti i pokretanju organskog prometa, uspon umjetne inteligencije (AI) postao je prekretnica u industriji.

Blog post

Tehnički SEO je dobro izvedena strategija koja uzima u obzir različite signale rangiranja na stranici i izvan nje kako bi se vaša web stranica rangirala više u SERP-ovima. Svaka SEO taktika igra veliku ulogu u poboljšanju ranga vaše stranice osiguravajući da alati za indeksiranje weba mogu lako indeksirati i rangirati vašu web stranicu.

Blog post

U 2022. tržište e-trgovine vrijedilo je više od 5 trilijuna dolara, a internetska prodaja brzo se povećala.