Blog marketing za tvrtke pisanjem članaka

Ako pišete članke za svoj blog, a blog je od vaše tvrtke, želite publiku. Nitko ne želi nastupiti u praznoj dvorani!


Ako pišete članke za svoj blog, a blog je od vaše tvrtke, želite publiku. Nitko ne želi nastupiti u praznoj dvorani! Naravno da će vam pomoći rangiranje u pretraživačima besprijekornim SEO-om. Ali možete više! U ovom članku objasniti ćemo puno marketinških savjeta kako biste osigurali da će vaša publika narasti i da će nastaviti rasti!

Savjet 1: Počnite s misijom

Blog marketing za tvrtke ima veze s povećanjem broja ljudi koji znaju i vole vašu tvrtku, vaše proizvode ili vašu marku. Da biste bili uspješni u marketingu, uvijek birajte marketinške strategije koje odgovaraju misiji vaše web stranice. Da biste to učinili, naravno, morate pravilno definirati misiju vaše web stranice! Kad spoznate svoju misiju i ono što vašu tvrtku ili web stranicu čini jedinstvenom, pobrinite se da se to uvijek odrazi na sadržaj vašeg marketinga.

Primjer: Naša misija i marketing
Misija NetBIT-a (ukratko) je pomoći ljudima u prezentaciji njihove web stranice i njihove tvrtke na internetu. Da bismo ispunili tu misiju, nudimo besplatne i premium proizvode, kao i tečajeve. Koristimo nekoliko kanala kako bismo pristupili svojoj publici, poput ove web stranice, newslettera i kanala na društvenim mrežama poput Facebooka, Twittera i LinkedIna. Osiguravamo da stvari koje dijelimo odgovaraju našem poslovanju i našem brendu. To ne znači da svaki članak koji pišemo govori o optimizaciji web stranica ili izradi web stranice. Kao dio našeg brendiranja dijelimo i postove i fotografije, na primjer, događanja kojima prisustvujemo i uredskog života, posebno na Facebooku.

Savjet 2: Odaberite marketing koji odgovara vašoj robnoj marki

Blog marketing za tvrtke bi također trebao odgovarati vašoj robnoj marki. Brendiranje je način na koji želite predstaviti svoju tvrtku svijetu, vizualno ili na način na koji komunicirate. To čak može biti i u načinu na koji izrađujete svoje proizvode. Možda želite da vaš brend bude hipsterski i mlad, buntovan. Možda biste radije išli na tradicionalno i čvrsto ukorijenjeno u kulturu. Na vama je samo da ostanete dosljedni. Brendiranje je stvar vašeg osobnog ukusa, i što je najvažnije, brandiranje bi trebalo odražavati vašu misiju.

Savjet 3: Upoznajte svoju publiku

Važan korak u Blog marketingu za tvrtke je saznati kako izgleda vaša publika. Tko su moji posjetitelji? Odakle su oni? Zanimaju li ih sve moje objave ili samo poneke? Da biste odgovorili na ova pitanja, možete napraviti različite vrste istraživanja. Google Analytics mogao bi vam dati nekoliko dobrih spoznaja. A, kako je s provođenjem ankete ? Jednom kada imate jasan pogled na to kako izgleda vaša publika, mnogo je lakše doprijeti do njih (na primjer) na društvenim mrežama.

Savjet 4: Razmislite o novoj publici!

Sad kad imate neku ideju o svojoj trenutnoj publici, sastoji li se ona od ljudi do kojih želite doprijeti? Na koji način biste mogli proširiti publiku? Jeste li razmotrili svu potencijalnu publiku do koje možete doći s web stranicom?

Ako razmišljate o svojoj publici, bit će lakše pronaći potencijal za rast. Na primjer, moglo bi se dogoditi da je vaša trenutna publika vrlo mala, ali sastoji se upravo od vrsta ljudi koje želite imati na svojoj web stranici. Vaše bi pitanje rasta tada postalo: gdje mogu pronaći više tih ljudi? Također može biti da se vaša trenutna i željena publika donekle razlikuju. Vaše bi pitanje rasta tada postalo: gdje da nađem svoju novu publiku?

Savjet 5: Pronađite prave platforme

Jasna vizija ljudi do kojih želite doprijeti važna je za sljedeće marketinške korake koje trebate poduzeti. Obično, pokušaj dosezanja do tinejdžera na Facebooku jednostavno nije dobra marketinška strategija. Niti pokušavajte doći do publike starijih umirovljenika na Instagramu. Sadržaj vaših postova, kao i kanal društvenih medija koji odaberete trebaju biti precizni prema publici koju želite dosegnuti.

Uz fokusiranje na društvene mreže, razmislite o slanju biltena, newslettera. To je sjajan način da ostanete u kontaktu sa svojim čitateljima i redovito im šaljete nove sadržaje. Tako da ćete ostati u kontaktu. Možda se neće svi vaši čitatelji ili pratitelji pretplatiti, ali oni koji to urade bit će vrlo angažirani.

A možda imate mogućnost objave vašeg članka u sličnoj niši na nekoj drugoj web stranici ili blogu? Ovo bi mogla biti sjajna prilika da istovremeno dosegnete veću publiku i proširite svoju mrežu čitatelja. Nemojte objavljivati linkove i komentare na nekvalitetne web stranice i blogove. Kao i na na svaki nasumični blog koji pronađete - to nije dobra marketinška strategija i neće vam ništa dobro donijeti. Ali ako možete napisati odličan post za drugi blog koji će dosegnuti (veću) publiku koju biste također željeli dosegnuti, idite na to!

6: Oglašavanje

Članke vaše tvrtke uz određeni proračun, možete promovirati uz oglašavanje, na primjer, na Facebooku ili Googleu kako bi promovirali svoj blog, web stranicu ili proizvod. Facebook nudi mogućnost pojačavanja vidljivosti objave, osiguravajući da će on dobiti više izloženosti i pojaviti se većoj publici.

Facebook vam zapravo omogućuje da se stvarno usredotočite na demografsku kategoriju koju želite dosegnuti podešavanjem za dobnu skupinu, lokaciju i interese. To vam olakšava ciljanje željene publike. Slično je i na Google oglašavanju.

Zaključak o blog marketingu

Osmišljavanje marketinške strategije odnosno blog marketinga za tvrtke da se implementira zajedno sa vašom SEO strategijom pomaže povećati publiku vaše web stranice. Dakle, upoznajte svoju tvrtku sa svojom publikom! Imajte na umu, rast posjete ne znači više novca. Ako želite zaraditi na svom blogu, web stranici, postoji puno različitih stvari koje biste mogli učiniti. Ali marketing vašeg bloga s ovim savjetima definitivno će vam pomoći da se pročuje vaš glas za publiku koja će željeti čuti što imate za reći!
Blog post

U 2022. tržište e-trgovine vrijedilo je više od 5 trilijuna dolara, a internetska prodaja brzo se povećala.

Blog post

Adresa web stranice sastoji se od dvije komponente. Prvi je naziv domene, jedinstveni element koji povezuje vašu internetsku adresu s imenom i ciljevima vašeg brenda. Druga je ekstenzija naziva domene, koja odražava vrstu web stranice i njezinu svrhu.

Blog post

Tijekom posljednja dva desetljeća, web se utkao u tkivo naših života. Ono što je počelo kao istraživački projekt postalo je najvažnija svjetska komunikacijska platforma i osnovni alat za milijarde ljudi.

Blog post

Želite li promijeniti zadano ime pošiljatelja i adresu e-pošte za odlaznu e-poštu WordPressa? Prema zadanim postavkama, WordPress koristi 'WordPress' kao ime pošiljatelja za sve odlazne e-poruke s obavijestima vaše WordPress web stranice. U ovom članku pokazat ćemo vam kako promijeniti zadano ime pošiljatelja i adresu e-pošte u odlaznoj WordPress e-pošti.